30 November 2014

Aussie výzva: Nájdi toho pravého

#Aussievlasy TenPravý

Akýkoľvek typ vlasov máš, pre každý z nich existuje ten pravý- zázračná vlasová starostlivosť Aussie 3 Minute Miracle.

Ten pravý pre mňa: Uhladený šibal

Hovoria o ňom: S Frizz Remedy zabudneš na nudu a stereotyp. Nezaťaží ťa zbytočnými problémami a jeho uhladené spôsoby si zaručene zamiluješ. postačia Ti na to len tri minúty.

Vďaka Aloe Vera a jojobovému oleju obnovuje prirodzenú hydratáciu tvojich vlasov. Vyživujúca formula 3 Minute Miracle zabraňuje krepovateniu vlasov, pomáha skrotiť nepoddajné kučery a dodáva im elegantný a hladký vzhľad.

Čo o ňom hovorím JA: 
Na úvod vám priblížim o čo vlastne ide. Prijala som výzvu od Aussie aby som našla toho pravého- pravého pre moje vlasy. Poslali mi kondicioner Frizz remedy, kvôli mojim neposedným kučerám. Zaujal ma spôsobom dávkovania, keďže tam žiadny vrchnáčik nieje, len jednoducho hmotu z fľaštičky vytlačíte. Takisto ma dostala vôňa, ktorá mi z počiatku veľmi nevoňala , no neskôr sa mi zapáčila. A teraz k samotnému účinku- Pre mňa až taký pravý, bohužial nie je. Ale to je v poriadku, pretože pre mňa nájsť toho pravého vo všetkých smeroch je veeeeľmi náročné ,no niečo sa vždy nájde a to niečo môže byť aj Aussie :P Vlasy mám síce po ňom hydratované a lesklé, ale proti krepovitosti moje vlasy veľmi nechráni. No v každom prípade sú po ňom vlasy jemnejšie a voňavééé.

Plusy
+ spôsob dávkovania
+ vôňa
+ hydratuje
+ zjemňuje

Mínusy
- nechráni proti krepovitosti

♥K.



No comments:

Post a Comment