9 October 2014

Press- EMMA, Eva November 2014

V predaji sú už oba tieto magazíny a ich  novembrové čísla . EMMA má titulka opäť so Simonou Krainovou, zdá sa mi, že na titulkách Emmy býva nejak často, navyše je to prvá titulka, ktorú fotil Lukáš Kimlička- jeho fotky sa mi neskutočne páčia. No táto titulka, aj vzhľadom k tomu, že ide o novembrové číslo sa mi nepáči, najviac ma tam irituje to ružové písmo. Prvoplánové titulky s bielym pozadím mi prídu o ničom. Bohužiaľ, tento rok sme sa peknej jesennej titulky nedožili. Ako darček môžete čakať poukážku so zľavou 20 % na nákup v H&M+ ,,,knihu'' od Jany Benkovej. Na druhej strane ma potešila Eva, veľmi pekná titulka s modelkou Lindou Nývltvovou, ako darček k nej dostanete tiež poukážky na Hriešne dobré nákupy + balenie žuvačiek Orbit a ešte vzorku kávy. Tento mesiac bola Eva naozaj štedrá. 

Tak teda Vám prajem krásne a príjemné jesenné čítanie.

Cena- Eva- 2,60 €
EMMA -2,50 €

♥K.






No comments:

Post a Comment