2 August 2014

Birthday!

Je to tu ! 
2. august. Presne pred 19 rokmi  (bez pár hodín) som uzrela svetlo sveta. A toto číslo 19 je posledné, ktoré dokážem akceptovať ! :D ..viem, že o rok to už bude zas iné číslo :P Je to celkom irónia- malé deti odratávajú dni do svojich narodením aby si už oficiálne mohli hovoriť, že majú o rok viac a čím sú staršie , tým viac zisťujú, že je lepšie tie dni neodratávať- aj keď nie všetci!
Myslím, že 19 nie je číslo ničím extra zaujímavé, preto veľké oslavy asi radšej nechám tak (aspoň myslím :D ) . No včera ma ,,prekvapili'' Zuz s Netty. Veľmi ,,nenápadne'' toto pre mňa spáchali, aj keď som sa im nechtiac vplietla do cesty a trochu skazila plány :D No napriek tomu ma to veľmi potešilo!!! ďakujem im, fakt milučké :) Boli sme po týždni opäť v Centra Perku- ktorý zas len odporúčam.

PS- Prajem si nech som šťastná, zdravá, milujúca a milovaná, úspešná, dobrá vo všetkom čoho sa chytím....
PPS- I am so glad ,ZuuJ is ''back'' ? !

♥K.







No comments:

Post a Comment