8 August 2014

Banská Bystrica trip

Ahojte!!!

Na to, že sme sa sem chystali relatívne dlho, nám mohlo byť aj lepšie, no v konečnom dôsledku nám bolo aj tak fajn :) 
Čo sa týka počasia (áno, opäť počasie, lebo toto nie je normálne!)- cestou tam zle, tam lepšie a cestou domov najhoršie :D - o počasí dosť. 
Samozrejme ako to už býva zvykom, ja osobne som si nič nekúpila, čo som chcela, tj. nejaká bunda na jeseň, blúzka, rifle, prípadne nejaké topánky. A  vlastne tam ani nič také nemali. Čo sa týka zliav, všetko to bol dopredaj posledných kusov, ceny výborné, veľkosti obrie, takže zo zliav som zas toho veľa nenakúpila. Keby nie sme tak j****** a išli by sme o pár dní skôr, možno by sme ešte čo- to našli :( No stále sme nakúpili viac ako naposledy. Sukne, šaty, šortky, kt, som videla boli božské! Takmer som neodolala, no stačilo sa pozrieť von a hneď som ,,presedlala'' k svetrom (veď  tento rok si nestíham obliecť ani po jednom raze, tie staršie letné veci :/ ) :D A tak môj ,,nákup '' aj vyzeral- jedna mikina a jeden sveter :(  Za to ON si kúpil tričko u Lee Coopra za 10€ a kožené Lacosty za 60€ :O vychytal :D 
Do mesta som sa opäť raz zamilovala. Bystrica sa mi proste páči. Len tak som sa hodinu prechádzala po námestí- nie je síce ničím zvláštne, no mám to tam aj tak rada :) 

Majte sa krásne!
Kiss.
♥K.




 čínska reštaurácia- miesto, kde sa dá lacno a (ne)chutne najesť
 mačiatko ♥♥♥♥
 ten turista k nám nepatrí
nuda v aute, btw. I hate front cam

No comments:

Post a Comment