13 July 2014

TAG

Ahojte  :) 
Tentokrát prichádzam s letným TAG-om. Je super ! :) 

♥K.

1. Obľúbený bronzér na leto?

Priznám sa, že bronzéry nepoužívam a to z jednoduchého dôvodu. Treba s tým vedieť opatrne narábať a ja nechcem riskovať, že budem vyzerať ako matrioška. A za ďalšie, cez leto sa snažím používať minimum make- upu , je to lepšie pre pleť, a keďže bronzér je (skôr) letná záležitosť, tak ho nepoužívam.

2. Oddychuješ na lehátku na tropickom ostrove...čo popíjaš? (obľúbený letný drink)

Na tropickom ostrove  sa dá toho popíjať dosť, no ja preferujem nealko- keď som na slnku :D Čiže vodu s citrónom. Tá je , ako som už XY krát hovorila, na leto a horúce dni ideálna!

3. Obľúbený letný produkt na pery?

Balzam na pery, najlepšie s ochranným faktorom, keďže suchý letný vzduch pery dosť vysušuje a tiež sú citlivé na slnečné žiarenie, treba používať aj nejaký ochranný faktor. V lete používam občas aj lesky- tiež je najlepšie s UV faktorom.

4. Bazén alebo pláž?

Jednoznačne pláž!

5. Aký je tvoj must have produkt na úpravu vlasov?

Je to olej. Mám kučeravé a hlavne véééľmi suché vlasy, no a slnko vlasy vysušuje ešte viac. ja ich mám cez leto ako seno- preto sa bez oleja nezaobídem.

6. Opaľovanie na Slnku alebo fake opáľenie?

Neviem síce, ako môže byť opálenie fake - asi bolo na mysli solárko alebo samoopaľovacie krémy. No proste môj najobľúbenejší spôsob opaľovania sa je ten prirodzený. Dokážem hodiny ležať na Slnku a chytať bronz. Som na tom závislá. Pre to je pre mňa toto leto dosť kritické :/ A Slnko je aj zdravé- ale s mierou ! 

7. Obľúbený letný lak na nechty?

Obľúbený letný lak na nechty nemám, pretože ja celý rok nosím všetky možné farby lakov. No mám novinku- ktorú som už spomínala a je na leto ako stvorená. Každá ruka inej farby! Ja mám momentálne čierno- červenú kombináciu.

8. Nejaká letná tradícia?

??? to nemám :D Jedine to opaľovanie a to, že mám väčšinou dobrú náladu a som spokojná.- to je spôsobené tým počasím.

9. Obľúbená letná vôňa?

Nejakú konkrétnu nemám, ale sú to skôr svieže a citrusové vône. Vôňa kvetov, prírody a toho letného vzduchu - milujem tiež vôňu SLNKA!!!

10. Obľúbené grilované jedlo?

Klasika- grilovaná klobása :D 

11. Aký je tvoj obľúbený vodeodolný produkt?

Tieto produkty nepoužívam- zbytočne viac zaťažujú pleť. Ale keď už, tak špirála je celkom fajn výmysel.

12. Nejaké plány na dovolenku tento rok ?

Tento rok plánujem skôr len  pochodiť Slovensko, takže viac malých tripov a ešte chcem zájsť do Viedne- to si už hovorím 2. leto, tak snáď mi to už vyjde :D More dám budúci rok už na 150% :), tento rok asi skôr nie, no nikdy nehovor nikdy.




No comments:

Post a Comment