6 July 2014

RECENZIA: Eau de toilette- Isabella Rossellini Manifesto

Začala som spolupracovať s parfums.sk . Na začiatok mi poslali pár vzoriek na recenziu- postupne Vám ich budem predstavovať a hodnotiť ich klady a zápory. 
Začala som so vzorkou toaletnej vody od Isabella Rossellini- Manifesto
Je k dostaniu v 10,30 a 50ml balení.
Má zelenkastú farbu ,je balená v elegantnom flakóne.
Hlava- bazalka, bergamot, čierne korenie.
Srdce- kvety pomarančovníka, jazmín, ruža, hruška
Základ- santalové drevo, pižmo, ľalia
Táto toaletná voda má byť elegantná , kvetinová a príťažlivá vôňa pre podčiarknutie ženskosti.

Moje hodnotenie

PLUSY
Čo sa týka kladov tejto toaletnej vody, vydrí dosť dlho, najmä na to, že je to len toaletná voda- má aj veľmi silnú a prenikavú vôňu- toto môže byť u niekoho výhoda u iných zas nevýhoda. Vôňu by som ja osobne zaradila skôr k dámam 30-40+ na letné obdobie, rsp. ako vôňu na deň, keďže sa jedná o výrazne kvetinovú vôňu. 
Samotná vôňa je ,podľa mňa, dosť konzervatívna- jedni ju môžu milovať, iným sa zase páčiť vôbec nebude- ja sama som si na ňu musela zvykať. Bude to zrejme spôsobené tým, že sú tu namiešané rôzne druhy výrazných rastlín a kvetov, čo nie každému vyhovuje.

MÍNUSY
Mne osobne sa vôňa veľmi nepáči a nekúpila by som si ju. No postupne som si na ňu zvykla, prvotný dojem z nej bol u mňa veľmi negatívny - až mi smrdela. No postupne si k nej hľadám cestu :)  Ako najväčšie mínus považujem to, že je veľký problém ju zohnať- najmä na slovenských e- shopoch. Mám taký dojem, že sa vyrábala už poriadne dááávno.

Vône sú veľmi subjektívna záležitosť :)

 ♥K.






No comments:

Post a Comment