7 July 2014

Press- EMMA, Eva August 2014

Máme tu už nové čísla mesačníkov EMMA a Eva. Ku každému časopisu dostanete darček- knihu. V Emme je pribalená kniha od Jany  Benkovej s názvom Slnečnica. Titulka je podľa mojich slov otrasná. Naozaj raz nevedia urobiť peknú letnú titulku, minulý rok to bolo deto. Táto žena sa mi jednoducho nepáči, nerozumiem, prečo práve Kristínu Guštafíkovú (moderátorka Dobrého rána na JOJ- ke- pre tých ktorí nevedia kto to je , a že ich bude veľa :D ).  Pre mňa nezaujímavá osoba- ako som už hovorila v jednom komentáre, podľa mňa neohuruje inteligenciou, štýlom, vkusom, profesionalitou, krásou a ani popularitou. Krok Emmy v tomto prípade nechápem. Aspoň keby tú titulku nejako pekne ,,urobili'' ale spraviť obdobu titulky z minulého leta, tak to fakt nie (jún´13- Anna Sakmárová) . Tieto ich titulky sú totálne bez nápadu dokola o tom istom- na jar kvety, v lete voda. Na jar to bolo aspoň ešte celkom pekné. Poďme k Eve :P - ja neviem, nemôžu už konečne oba časopisy prekvapiť peknou titulkou ? :D Pre mňa pekná a vkusná titulka, len mám pocit , že Celeste býva na titulkách nejak často- ale , koniec koncov má na to :) Len by som ju skôr dala na nejaký jesenný mesiac. Darček , ako so už spomínala, je kniha-  je to zbierka poviedok o láske od Evita press.

EMMA- 2,50€
Eva-2,60€

Pekné leto a príjemné čítanie!
♥K.



No comments:

Post a Comment