19 July 2014

Press- ELLE Czech , August 2014

Kupujem !

Zatiaľ som videla len titulky, no konečne vyzerá Dara na titulke ako má . Veľmi vydarené. Tešila som sa na túto spoluprácu a keď si Elle kúpim, napíšem o nej ,,recenziu''- dúfam, že nesklame. Čo som videla photostory s Darou a Darou& Rytmusom na nete, tak sa mám na čo tešiť.  Sem- tam trochu kontroverzné, ale mňa to baví :P Dúfam, že to bude ,,úlet'' v dobrom slova zmysle. Môžeme sa tešiť aj na veľké alebo malé vydanie- ako kto chce, tak isto sú na výber aj 3 druhy tituliek+ dostanete darček- cestovné balenie Aussie šampón a kondicioner. Myslím, že z tejto strany pekne :) 
Čo sa týka tituliek- veľmi sa mi páči tá s Darou, fakt super fotka, titulka s D&R je tiež veľmi dobrá, no neviem sa stotožniť s Rytmusom na titulke (áno, 1+1=2), podľa mňa nieje osoba, ktorá by sa mala objaviť na cover strane časopisu takéhoto formátu. Aj keď proti nemu nič nemám.
V každom prípade, Dara je žena s veľkým Ž, vie, čo robí, je to božský človek, matka, speváčka, krásna a inteligentná osoba. Navyše má svoj štýl- vo všetkom- v oblečení, v jedení, žití, bývaní... Do čoho sa pustí- to žne úspech, preto verím, že bude úspešné aj toto číslo a podobná spolupráca príde čoskoro.

♥K.




No comments:

Post a Comment