12 July 2014

New in

AHOJ!
Prichádzam opäť s ďalšou časťou ,,seriálu'' New in. 
Čo sa kozmetiky týka, kúpila som si väčšinou praktické veci. Odličovač od českej značky BioBC s výťažkom z konopného oleja , bez parabénov a silikónov, ktorý je šetrný a veľmi jemný k pokožke, som Vám už spomínala. Nemám ho prvý krát, ale už asi tretí a vyzerá to tak, že už veľa ani s odličovačmi vymýšľať nebudem a kým nejak náhodne neobjavím niečo lepšie zostanem tomuto verná. Ďalej som si zaobstarala urýchľovač schnutia laku od Avon, neverila som tomu, ale naozaj funguje a nechty sú suché za pár sekúnd. Úžasné! Mne sa to fakt hodí, keďže si nechty, hneď ako si ich nalakujem, orýpem. Má konzistenciu oleja. Je výborný, škoda, že som to objavila až teraz. Od Avonu mám tiež aj ceruzku na obočie- chcela som už vyskúšať aj niečo iné, ale opäť som sa vrátila k tejto. Nič lepšie som na obočie ešte nemala. Lesk na pery je z Oriflame, chcela som v nejakom oranžovom odtieni, tak som sa rozhodla pre tento, no v skutočnosti a na perách je dosť jemný, ale nevadí . Má príjemnú chuť aj vôňu. Prvý krát som vyskúšala značku Catrice- akú skúsenosť máte s touto značkou vy ? Mám od nich korektor- tekutý a som zatiaľ spokojná. Tak asi mi častejšie pribudne kozmetika od tejto značky. (Ľahký a krémový korektor pre svieži a rozžiarený vzhľad tváre. Obsahuje svetlo odrážajúce pigmenty, ktoré dokonale prekryjú kruhy pod očami, jemné vrásky a drobné chybičky krásy. Hydratačné a jemné zloženie umožňuje príjemný pocit aj na takých citlivých miestach, akými je pokožka v okolí očí. V ponuke je v pútavom striebornom obale v tvare pera.- práve ten tvar pera mi vyhovuje) 
Ostatné veci, ktoré mám nové- dvoje okuliarov z Gate. Stáli len 0,98€ :D tak som brala. Sú veľmi pekné- také vintage. No a moje ,,dreváky'', ktoré nenosím ako prezuvky, ale ako obyčajné šľapky. Do tých bodiek som sa zaľúbila. A zaľúbila som sa aj do ponožiek :D - tiež z Gate za 0,98€. Ružičky a mašlička? Love it !- Vintage forever. No a prstene- túžila som po nich už dlho ale v konečnom výsledku to nie je až taká sláva ako som chcela :/ 

Happy day...
♥K.

 EMMA- 2,50€
Čistiace odličovacie pleťové mlieko Cannabis- BioBC-  okolo 4€
Ceruzka na obočie - AVON-2,90€
Lesk na pery Tease me, Very me- Oriflame- 1,50€
Tekutý korektor, v tvare pera- Catrice- 4,19€

Prstene- New Yorker- 3,95€
Ponožky- Gate- 0,98€
Okuliare- Gate- 0,98€
Šlapky- 13€

No comments:

Post a Comment