5 July 2014

Faith

VERÍM!
Verím v Boha, verím v karmu, verím na osud a hlavne- verím v SEBA ! 
Každý by mal  v prvom rade veriť v seba, ostatné viery (- sú podľa mňa!! ) druhoradé a každý má iné priority a viery. Ja tie vyššie uvedené , no v seba by mal veriť každý. Z vlastnej skúsenosti viem- a už som Vám to raz hovorila, že vždy keď som si verila a vedela som, že niečo dokážem, aj som to dokázala, no ako náhle som začala mať pochybnosti... nevyšlo to. Každé zlyhanie ma poriadne bolí a preto už nedopustím aby sa to stalo. Viem, že všetko zvládnem, dokážem a prekážky pre mňa jednoducho prestali exitovať. Pred prijímačkami som Vám písala, že si verím, a viem, že ich dám- dala som ich ! O to viac som z toho nadšená !!!! 
Už sa teším ako Vám o nejaký ten čas budem písať príspevok z promócii :) 

Lebo ja to DÁM a vy tiež!!!
Krásny , slnečný víkend :*
♥K.




No comments:

Post a Comment