8 June 2014

TREND: Ballet skirt (Tutu) / Baletná sukňa

Aj ja máááám :D ťažko je ich zohnať, preto som to vyriešila jednoducho- dala som si ju ušiť! A vyšla ma lacnejšie ako v obchode. To je čaro toho, keď si dáte niečo na mieru ušiť. Je to lacnejšie a presne podľa vašich predstáv. Látky sú teraz veľmi lacné! A ja som vychytala aj lacnú a šikovnú ,,švadlenu''. Tieto sukne sú božské a rozkošné. Skombinovať ich stačí s jednoduchým tielkom a aj tak budete jedinečná! Ak chcete byť cool obujte si k nej conversky, ak chcete byť za princeznú tak opätky :)
♥K.





4 comments:

Anonymous said...

Krásne sukne! Poradíte šikovnú krajčírku? Ďakujem.

Katarína Kubíková- Zuzana Jaňáková said...

Jedna pani z Liptovského Mikuláša :) - môžem dať t. číslo ,ak chceš :) Moja sukňa je tá posledná a je úplne rovnaká ako tá s tým pásikovaným tričkom, podľa toho obrázka je aj ušitá :)

Zuzana Husekova said...

Dobrý den

chcela by som sa opýtať ak to nie je tajomstvo, z kolko metrov tylu ste použili na výrobu tej sukne?

dakujem
Zuzana

Katarína Kubíková- Zuzana Jaňáková said...

Dobrý deň!
Tajomstvo to rozhodne nie je, no napriek tomu vám to neviem presne povedať. Predsa bolo to pred rokom :-/ hoci látku som kupovala ja, ale šila ju krajčírka. No bolo to okolo metra, meter a pol? Viac ako dva určite nie. Je naskladana z troch vrstiev a podsita satenom. No odporučila by som použiť asi viac vrstiev čiže aj viac látky. Nech je viac nazberana. Tyl vôbec nie je drahý, stojí myslím do 5€/meter.

Post a Comment