10 June 2014

TAG

Po dlhšej dobe opäť TAG, nevedela som dlho nič zaujímavé nájsť :) 

btw Ahojte a krásny deň!
♥K.

01. Páči sa Ti tvoje meno?
Ťažká otázka :D Neviem ,naozaj neviem. Do poslednej chvíle som sa mala volať Žaneta a tak niekedy uvažujem, ktoré z tých mien by bolo menšie zlo :D Ale mám tradičné slovenské meno ako poriadna Slovenka, s iným menom sa už asi ani neviem predstaviť. Má ho veľmi veľa ľudí aj z môjho okolia, ale ja by som ho svojmu dieťaťu asi nedala. No veľmi mi nevadí, ale sú aj krajšie mená.

02. Máš nejakých súrodencov?
Áno, mám mladšieho brata. Volá sa David.

03. Túžiš po niečom, ale aj tak vieš, že sa Ti to nikdy nesplní?
Nie, pretože keď po niečom túžim, dúfam, že sa to aj splní! Verím si a to je najdôležitejšie. Keď je viera, všetko príde. Zažila som na vlastnej koži ,a nebolo to nič príjemné, že keď som si neverila, dopadlo to zle a odvtedy si už iba verím a nikdy neprestanem.

04. Ktorý film Ťa naposledy citovo zasiahol?
Neviem, filmy v poslednej dobe veľmi nesledujem. Ale už som tu raz spomínala, že sa mi veľmi páčil Podivuhodný prípad Benjamina Buttona. Naozaj je to tak hlúpy film, až sa Vám vryje až niekde hlboko. Videla som ho už viac krát a stále ma bavil a dojímal. Niečo na tom filme bude. A taktiež ma chytil za srdce My sister´s keeper- ale ten asi všetkých :)

05. Do akej zeme by si sa chcela pozrieť?
Asi všade. Milujem poznávať nové miesta, nové kultúry. Zaujíma ma USA, Latinská Amerika, ale aj niektoré časti Ázie, Afriky a Austrálie. Takisto rôzne ostrovčeky v Oceánii. Raz precestujem poriadny kus sveta! Keď sú možnosti, netreba váhať! Lákajú ma skôr také ,,temperamentné'' krajiny, kde si ľudia vedia užívať život- tancujú, spievajú, jedia, kričia- toto mňa baví! Preto nič zaujímavé nevidím napr. na Anglicku a pod. Taliansko či Španielsko sú pre mňa v tomto smere milión krát zaujímavejšie.

06. O čom je text tvojej obľúbenej pesničky?
Nemám obľúbenú pesničku, rsp. teraz si nespomeniem. Ale ak aj je nejaká obľúbená, tak nie kvôli textu. Mám aj pesničky, pri ktorých ma ,,berie'' text, ale tie nie sú moje až také obľúbené.

07. Ak by si mohla stráviť jeden deň s hockým, kto by to bol a čo by ste robili?
Konkrétne teraz neviem :D Ale určite s niekým , s kým mi je dobre a bola by zábava. Nebudem mrhať jedným dňom len tak s hocikým :P

08. Je nejaká celebrita, ktorú fakt nemusíš ani len vidieť? Ak áno, prečo ju neznášaš?
Nela Pocisková, Kristína Svarinská, Dominika Mirgová, Kristína, Marianna Ďurianová, Barbora Rakovská- sú mi všetky jednoducho neskutočne nesympatické a niektoré z nich aj preafektované. Keď ich vidím alebo počujem, prepínam, vypínam, preklikávam, prelistovávam... Z chlapov je to Leoš Mareš-  je podľa mňa trápny nikdy osm nechápala jeho ,,humor'' a Jaro Slávik.

09. Obľúbená seriálová postava?
Samantha Jones- Sex and the city.

10. Keby si usporiadala párty, ktoré tri celebrity by si na ňu pozvala?
Daru Rolins- je to pre mňa stelesnenie party ženy, s ňou by som sa vedela poriadne zabaviť , pozvala by som aj Rihannu nech to tam roztočí, len neviem , či by prišla :D a tiež aj Caru Delevigne. Pozývala by som len ženy, chlapi by prišli aj sami :D


No comments:

Post a Comment