17 June 2014

New in

AHOOOOJ!!!

Opäť prichádzam s New in, tentokrát typickým letným . Čo sa týka kozmetiky, nothing much. Tešia ma len ,,perličky'' na nechty od Avon, mňa vyšli 2,90€, len , bohužiaľ , neviem sa dopracovať k efektu ako na obrázku :D OK, photoshop, lenže na jednom blogu mala jedna baba takú dokonalú manikúru s týmito perličkami a ja .. no bolo také hocijaké :D  Ďalší  produkt z Avon je mlieko po opaľovaní, ktoré som Vám už bližšie priblížila aj TU. Ako mi prišlo, bohvieako som sa veľmi ani neopaľovala, kvôli počasiu. Takže kvalitu tohoto mlieka neviem zatiaľ posúdiť :/ Potom som si ešte zadovážila (už dávnejšie, ale zabudla som naň) gél na holenie od Oriflame, ktorý by mal pomáhať spomaliť rast chĺpkov- a naozaj funguje, ani by som neverila, keby som ho sama nevyskúšala. Takisto som už písala o tom, že pomaly by som chcela skončiť s podobnou ,,chemickou'' kozmetikou a začať používať už len Bio kozmetiku. Chcela by som aj spolupracovať s BioBeauty, no uvidíme čo z toho. Z oblečenia mám nové len tielka a topy. Aaaa ešte klobúčik! Úplne iný som pôvodne chcela, ale to mám aj tak len na opaľovanie. A keďže tento je taký milý, rozkošný a ešte k tomu len za 0,98€ z Gate, nebolo o čom rozmýšľať :D Takže, nech je láskavo krásne teplo a slnečno!!! 

Prajem Vám ešte krásny deň, týždeň....
xoxo
♥K.

PS- sorry for quality :( 



EMMA- 2,50€
Klobúk- Gate- 0,98€
Gél na holenie Silk Beauty- Oriflame- max 5€
Chladivé mlieko po opaľovaní v spreji s vitamínom C- Avon- max 7€
Ozdobné perličky na nechty (Purple)- Avon- max 5,80€


Čierne tielko- Takko- 4,99 €
Marhuľový top- New Yorker- 2,95 €
Ružový top-New Yorker 12,95 €  

No comments:

Post a Comment