12 June 2014

New in

Leto sa môže začať!
V pondelok som mala prijímačky a od utorka pre mňa začali práááázdninky. Aj počasie je božské, už som si odtrhla aj prvé jahôdky- nice! Čo sa tíka New in, z oblečenia mi toho veľa nepribudlo, iba sukňa a tričko- to som si kúpila na maturity. Sukňu som si dávala šiť, to som Vám už spomínala a tričko s 3/4- ovým rukávom som si kúpila k nej. Z kozmetiky mám nový čistiaci gél s výťažkom z čajovníka od Oriflame, ževraj je dobrý. Ešte ho nemám poriadne vyskúšaný, lebo ešte míňam starý typ- no s tým som bola spokojná.  Lak na nechty od Rimmel, limitovaná edícia by Rira Ora je taktiež fajn, je rýchloschnúci- mal by byť suchý už za 60 sekúnd, ale ,samozrejme , trvá mu to dlhšie :D ,no aj tak relatívne rýchlo. Chcela som biely lak a žiadny iný som nenašla ,no tento je dobrý, navyše stál len 1,90€ alebo tak nejako Keďže je biely tak za 4-5 dní popraská a ako keby zájde tá biela farba, inak je neporušený, takže aj vydrží dosť dlho. Balzam na pery od Labello , je skvelý. Hydratuje, vyživuje, má aj peknú, takú jemne ružovkastú a trblietavú farbu. Ten červený mám už dlhšie, tiež farbí, do červena a má vôňu višní. Jediné mínus týchto balzamov je, že neobsahujú UV faktor.  Špirálu od Oriflame Volume Build som Vám už v minulosti spomínala. Pre mňa je to najlepšia špirála :)

♥K.




No comments:

Post a Comment