18 June 2014

Bloguješ, blogujem, blogujeme

Občas sa sama seba pýtam, či má význam blogovať.
Dnes má blog už naozaj každé druhé dievča, všetky chcú aby bol práve ten ich blog ten najlepší. Keď som už takmer pred dvoma rokmi začínala ja, nikdy som to nerobila kvôli sledovanosti, komentárom, úspechu. Samozrejme, aj mňa vždy poteší pozitívna reakcia, ale nieje to priorita môjho blogovania.
 Nikdy som veľmi slovenské blogy nesledovala- boli pre mňa vždy málo inšpiratívne a tak trochu nepodarená kópia známejších zahraničných blogov (nie všetky) . Slovenským blogom proste niečo chýba. Mám pocit, že väčšina našich dievčat bloguje len kvôli úspechu, a ich blogy sú jedna veľká reklama. Všetky s niekým spolupracujú, OK , keby sa mne naskytla možnosť spolupráce, tiež by som asi neodmietla, ale neviem, nemyslím, že toto je význam blogu. Robiť všetkým kozmetickým firmám reklamu. 
Možno aj preto, nespolupracujem, rsp. ,, nekamarátim'' sa so žiadnom slovenskou blogerkou. Občas si pozriem niektoré zaujímave blogy a musím povedať, že sú fakt vydarené.- bohužiaľ je ich málinko. Ďalší dôvod môjho ,,nekamarátenia '' sa môže byť ten, že téma môjho blogu nie je jednoznačná. Neblogujem len o móde, len o jedle, len o kozmetike, nepíšem tu len moje úvahy. Je tu skratka všetko, čo chcem, čo ma napadne. Keď chcem, vylejem si tu srdce (ako teraz :P ), keď sa mi chce, píšem o trendoch a inokedy o kozmetike. Skratka robím si tu , čo chcem, nezameriavam sa len na jednu oblasť, ktorej sa venujem. Je to taký môj denník, moja bútľavá vŕba, ani neviem ako by som to opísala, možno budem sebecká ale nepíšem to tu kvôli nikomu, len kvôli sebe. Pretože to mňa baví, mňa napĺňa. Sú dni, keď tu nenapíšem ani čiarku a inokedy aj niekoľko príspevkov za deň. No a čo.... 
Pochybujem že to tu niekto bude čítať, je to dosť dlhé a ešte dlhšie to bude, ale mne je to jedno :)
Vrátim sa opäť k tým slovenským blogom ako som aj začala, pretože som trochu odbočila. Nepáči sa mi , že veľmi veľa dievčat nevie zniesť kritiku. Očakávajú len komplimenty a kladné reakcie na ich tvorbu. No, bohužiaľ, to nejde. Každému sa páči niečo iné a každý má právo vyjadriť si svoj názor kedy chce a kde chce, môže si otvoriť stránku aká ho napadne a zhodnotiť ju podľa seba. Nie všetkým sa všetko páči. Táto kritika nemusí byť mierená osobne, práve naopak, je to názor, ktorý môže pomôcť danému dievčaťu v blogovaní a nie len v tom. Možno by jej mohol pomôcť napredovať a nerobiť prípadné omyly. Najčastejšia reakcia našich blogeriek je, že jednoducho takýto komentár odbijú dosť trápnou odpoveďou alebo sa urazia. Žiaľ, s týmto som sa na zahraničných blogoch nestretla. Preto ja hľadám inšpiráciu práve tam. 

PEACE

Prajem Vám pekný deň :)
♥K.



2 comments:

Post a Comment