11 May 2014

New in

Po dlllhej dobe konečne pridávam príspevok New in. Nemala som nato vôbec čas :( 

Takže z kozmetiky mi pribudol make- up od Giordani Gold- Oriflame (Krycí krém proti starnutiu)- no a čo je proti starnutiu :P je proste skvelý, tak si ho kupujem, aj keď som ho už dlhšiu dobu nemala. Kryciu schopnosť nemá síce najvyššiu, ale na to vám predsa slúži korektor (zišiel by sa mi nový, neviete o nejakom fakt dobrom, najlepšie tekutom ?)
Od Giordani Gold- Oriflame som si kúpila aj gél na obočie. Mal by pekne vyvarovať obočie a vyživovať ho. Zatiaľ som si ale výsledky nevšimla :( Snáď preto, že ho používam ešte len krátko.
A laky na nechty, ten levanduľový z Oriflame mám už druhý krát- je nádherný a aj vydrží dlho ! V poslednej dobe som veľmi spokojná aj s lakmi na nechty od Avonu a keďže mi červený už došiel, tak som sa rozhodla kúpiť si tento, bol vtedy len za 1,90€ a 12 ml balenie sa za takú cenu jednoducho oplatí !
Olej na vlasy s marockým argánovým olejom z Avonu tiež milujem. Má aj veľmi krásnu vôňu a vlasy sú po ňom vyživené a lesklé :)
Krém na ruky s výťažkom z mandlí od Oriflame som si kúpila najmä pre výhodnú cenu, za ktorú bol. No budem ho kupovať častejšie, pretože perfektne vyživuje suché ruky- a tá vôňa..nádhera! Keďže má dosť husté zloženie je skôr vhodný pre suché až veľmi suché ruky.

Čo sa týka oblečenia tak konečne mám bralet!!! Z New Yorker, po 2 rokoch :D :D Už sa teším na horúce letné dni. 
Nohavice sú z Gate, sú mi trochu veľké , preto som ich mala len 1x :( ale ešte ich určite využijem.
Kabelka je z Avonu- je praktická, veľká, do školy ako stvorená, len dúfam, že sa mi veľmi skoro nezničí, keďže do nej pchám, čo sa do nej zmestí.
A topánky! Od Baťu mi urobili asi najväčšiu radosť, nič pohodlnejšie som na nohách už pekne dlho nemala. Veľmi rada ich nosím, snáď mi budú slúžiť čo najdlhšie.

♥K.

Topánky- Baťa 64,99€

 Kabelka- AVON -cena max 29€ ?
Nohavice - Gate 7,98€
Bralet- New Yorker 9,95€
Spevňujúci krycí krém proti starnutiu Giordani Gold Oriflame (odtieň Natural Beige)- cena max 15€ 
Lak na nechty Pure Colour Oriflame (odtieň Levender Shimmer) - cena max 4€
Gél na obočie Giordani Gold Oriflame- cena max 8€
Vyživujúci krém na suché ruky 100ml Oriflame- cena max 4€
Lak na nechty Nailwear Pro+ AVON (odtieň Real Red ?)- cena max 5,50€
Nezmývateľná vyživujúca kúra s marockým argánovým olejom pre všetky typy vlasov AVON- cena max 5,90€

No comments:

Post a Comment