11 May 2014

Blogging is a lifestyle !

Čaute!
MILUJEM jar, keď si len tak vyjdem von, upletiem veniec z kvietkov a slobodne si užívam božské Slnko. človek sa zrazu cíti slobodnejší, no nie ? ..ale to len tak na úvod :)

Minule som premýšľala, prečo tento blog nieje možno taký, aký som pôvodne chcela. Prečo aj ja nepridávam outfity a pod. Lenže zakaždým, keď si pozriem ,,fashion blog'' bloggerky, ktorá má síce veľa komentárov a ešte viac videní, no nestojí to za nič, poviem si, že toto by som nechcela. Pretože robiť blog s outfitmi, udávať a zároveň prezentovať svoj štýl nie je vôbec jednoduché a je to obrovská zodpovednosť. Najmä u nás na Slovenku, kde sa nikomu nič nepáči a je ťažké preraziť aj kvôli konzervativite obyvateľov. Na to, aby ste boli fakt dobrí ako fashion blogeri, musíte mať SVOJ štýl, aj keď Vám ostatní povedia, že vyzeráte ako strašiak do maku. No a čo? Nech si hovoria. Ste to VY! A prostredníctvom oblečenia si jednoducho vyjadrujete svoju osobnosť- nieje nič jednoduchšie. Ak sa niekomu páči, že všetci chodia v tričku, džínsoch a teniskách, len preto, aby sa na nich ľudia divne nepozreli- prosím. Vy to robiť nemusíte ! Všetci tí, ktorí sú teraz úspešní, najmä vo svete módy boli najskôr považovaní za čudákov a deviantov.
No ja si radšej ostanem pri lifestylovom blogu a nebudem hovoriť , že som Fashion blogger, keď to tak nieje. Nemám na to fotografa a milión vecí, ktoré dobrý blogger musí mať. Aj keď, na druhej strane, takýmito ,,ťažkými '' začiatkami si musí prejsť každý... úspech predsa neprichádza hneď :)




No comments:

Post a Comment