17 April 2014

Today

Ahojte!!!
U nás bolo dnes síce pekne slnečno, no fúkal veľmi silný studený vietor :/ Takže pocitová teplota bola nízka. Navyše idem byť asi chorá takže mi to nepomohlo. No napriek tomu jar už všade cítiť, všetko je krásne zakvitnuté... bodaj by bolo ešte teplo a slnečno a Veľká noc ako z rozprávky by bola na svete !

...btw objavila som na blogu článok, ktorý som písala pred cca rokom. Neviem ani prečo ale normálne sa mi zapáčil a musela som si ho niekoľkokrát prečítať, dokonale som sa v ňom vystihla! :D
Nájdete ho  TU. No skopírujem ho aj sem.
♥K.

Keď som si včera prečítala Zuzkin článok, pochopila som, že sme vlastne strašne rovnaké, aj keď to na prvý pohľad tak nevyzerá a ľudia sa čudujú prečo práve my dve. Niečo tam bude, samy sme nevedeli čo, ale ja som to už zistila. Stále sme sa nenašli a hľadáme sa, nechceme sa už o pár mesiacov rozhodnúť, kam sa budú uberať naše kroky a nechceme si životnú cestu voliť už teraz! Aj ja som večné dieťa- nezodpovedná, uletená, odviazaná, nestrojená... Viem, že neni tomu dlhá doba, čo ženy v mojom veku rodili deti a starali sa o domácnosť. Klaniam sa im, ale dnes sú už iné časy. A nieje to nami, ono si to totižto spoločnosť žiada. Nebola som tak vychovávaná a Pánu Bohu vďaka za to, lebo čo by to bolo za detstvo?
Aj ja skúšam a zisťujem, pomaly, ale predsa. Naučila som sa neveriť ľuďom a byť arogantná. Mnohí si preto myslia, že som namyslená, no ja sa im len nepotrebujem vtierať do zadku- z takých ľudí mi je totižto zle! Zvykenm si povedať svoj názor, tak ako si to myslím , bez servítky, komukoľvek, čokoľvek. Neuznávam ľudí, ktorí sú pre mňa nuly a nič viac ako nuly, len preto, že si to okolie vyžaduje.
Vyberám si kamarátov a ľudí, ktorí sú okolo mňa, ľudí, ktorích som pred časom zbožňovala, dnes nemusím vystáť, bohužial... Som v jednom kuse zaľúbená, do ľudí, do vecí, do zvierat...ale som! Aj teraz. Tiež ako Zuzka, stále bez chlapa a pritom si už ani nepamätám obdobie, kedy ma nejaký z nich nezaujímal...lebo chlapi, čo vám budem hovoriť, to by bolo zase na dlho, im paradoxne uverím veľmi rýchlo.Chcela by som vedieť o nich toľko vecí, dlllllho sa ich pýtať, ale asi sa bojím odpovedí. Lebo oni sú zvláštny produkt tohto sveta, nikdy ich nepoznáte a nikdy neviete, ako budú reagovať.
 Rada snívam, nielen v noci, ale vždy, keď mám čas byť len sama so sebou. Najlepšie sa mi sníva o veciach, ktoré sa asi nesplnia. Už ako malá som snívala, nesnívala som ako iné, o krásnej svadbe a princovi na bielom koni, ale o bohatom chlapovi s vilou s bazénom a  slúžkami ! :D a nevadilo by mi, keby mal ešte daľších milión žien. Dnes snívam o tom istom, s tým rozdielom že by musel ľúbiť len mňa. Lebo rokmi praxe som sa naučila žiarliť a s chlapmi sa nedelím, lebo veci, ktoré mám rada nepožičiavam, to je ako s oblečením ;)
Ja nie som hlúpa, len lenivá a zbytočné sračky si do hlavy netlačím, veď načo aj? V živote to chcem dosiahnuť ďaleko, lebo ja musím mať čo chcem a ciele mám vysoké. Keď to nedosiahnem, spamätávam sa z toho celkom dlho. Som ale zvedavá, a veci ktoré ma zaujímajú chcem spoznať, chcem vedieť odpovede na všetky otázky. Ale má význam pýtať sa???
Neznášam nudných ľudí, milujem zábavu, so všetkým, čo k tomu patrí, sme mladí, treba si užívať!Aby sme potom, keď už budeme starí, mali na čo spomínať :)
 
 

 



 Prekonala som svoje predsudky a prvý krát v živote (asi aj posledný, lebo mi veľmi nechutilo) som bola v čínskej reštaurácii- kuracie mäso s mandľami a  ryžou .

No comments:

Post a Comment