20 March 2014

TAG

V tomto TAG-u sa o mne opäť dozviete niečo nové. Milujem písanie TAG- ov :) !!
♥K.

1. Aký kozmetický úkon robíš len zriedkavo?
Určite česanie vlasov :D ...všetko možné robím častejšie ako túto činnosť.

2. Umývaš svoje kozmetické štetce pravidelne?
Ja osobne veľmi kozmetické štetce nepoužívam, len jeden na púder, no púdrujem sa veľmi zriedkavo. A štetce ani neumývam. jedny hovoria, že sa to ani nemá, iní zas úplný opak, tak neviem.


3. Ako dlho si schopná chodiť s ošúchaným lakom na nechtoch? 
Dlho nie :D Ale už mám oskúpšané, že lak mi na nechtoch vydrží ako- tak týždeň. V nedeľu, prípadne v sobotu si nechty nalakujem a v pohode mi vydržia do ďalšieho týždňa. Inak ošúchaný lak na nechtoch neznášam ! Teraz mi lak na nechtoch vydržal trochu kratšie a už aj si ich idem prelakovať.

4. Ako dlho odkladáš nákup nového kozmetického produktu, aj keď ho nutne potrebuješ?
V tom prípade ho jednoznačne neodkladám a idem si ho kúpiť :)

5. Najhorší kozmetický hriech?
Zoškrabávam si niekedy lak z nechtov a vytláčam vyrážky :D

6. Nejaká nekozmetická činnosť, ktorú neustále odkladáš?
Asi učenie sa :D ....fakt neviem, teraz ma nič nenapadá, ale určite by sa toho našlo viac.

7. Keď sa ideš von zabávať, nechávaš si úpravu zovňajšku na poslednú chvíľu?
Úplne na poslednú chvíľu to nenechávam, ale nikdy aj tak nestíham.. myslím si, že nie som jediná, ktorá má s týmto problém. 

8. Vieš dodržať zákazy nakupovania?
Neviem, pretože takýto zákaz mi ešte nikto nedal a ani nemá právo mi ho dať, no a sama sebe som ho nikdy nedala a ani si ho nikdy nedám.

9. Ako je organizovaná tvoja make-up zbierka a zbierka lakov na nechty? 
Mám to všetko poukladané na mojom zrkadle v detskej, no už to tam nemá úroveň, preto vymýšľam nejaké nové zorganizovanie :D Snažím sa ale mať telovú kozmetiku pokope, špirály pokope, rúže pokope atď.

THE END


No comments:

Post a Comment