22 March 2014

New in

Ahojte...
V prvom rade sa chcem ospravedlniť sa kvalitu fotiek, hlavne tých čiernych riflí. Tie Vám asi odfotím ešte raz, lebo na tejto fotke nevidno ani ich vrecká :D Keď sme už pri nich- nosia sa dobre, sú dobré. Také, ako som chcela, s vysokým pásom. No neuveriteľne sa na ne všetko oberá. Ale to je už osud čiernych nohavíc :/ Sú z New Yorker-a za 19,95€. Takisto z New Yorker-a sú aj bordové rukavičky.Nie sú ani bordové, neviem ani aká je to farba, nejaká bordovo- fialová, ale je nádherná. Sú kožené! A stáli ma len 1€! Takže som vychytala, aj keď si ich pravdepodobne oblečiem až na jeseň (aj keď pri tohtoročnom počasí jeden nikdy nevie). Presne takéto som chcela :) Topánky sú z Baťu za 24,99€, objednávala som ich cez e- shop. Je tam kopa pekných a cenovo prijateľných topánok. Naozaj odporúčam navštíviť ich stránku. Výhoda tohoto objednávania je, že tam, ako som už spomínala nájdete veľa  dobrých, pekných a cenovo výhodných topánok. Poštovné nad 19,99€ neplatíte a pokiaľ do 14 dní nebudete s výrobkom z akéhokoľvek dôvodu spokojní, vrátia Vám peniaze. Nenosený tovar  buď pošlete naspäť alebo sa jednoducho zastavíte v najbližšej predajni Baťa . Takisto je to s reklamáciou, ktorú môžete , v prípade poškodenia obovi, uskutočniť do 2 rokov.
To je všetko na dnes. Prajem Vám ešte krásny víkend.
 ♥K.

Baťa 24,99€
New Yorker 1€
New Yorker 19,95€

No comments:

Post a Comment