14 March 2014

New in

Čautee!!!!!
Von je konečne krásne, všade cítiť jar. Vtáčiky štebotajú, trávička zelenie, snežienky a ostatné kvietky začínajú kvitnúť, slniečko svieti, teplota stúpa... A ja sa usmievam. Som nesmierne senzitívny človek a v týchto dňoch ma preto len tak hocičo nerozhodí, proste sa na svet pozerám pozitívne, s úsmevom na perách.   Mrzí ma, že cez víkend sa má počasie pokaziť :/ Má sa vraj ochladiť a byť zamračené, dúfam len , že to nebude dlho trvať.
 A teraz už k New in. Tento mesiac opäť ,,nothing much''. Blúzka z Gate- u za 9,98€, veľmi sa mi páčila, tak som ju proste musela mať :D Na jar a leto je ako stvorená, už sa teším, kedy si ju oblečiem. Z kozmetiky špirála z Oriflame-u za 1,50€ limitovaná kolekcia Wonderlash Festive, s touto špirálou som bola vždy spokojná a teraz je v novom šate a ešte za tú cenu... Sérum na mihalnice od Oriflame Hyper Stretch- neviem síce, či mi pomáha, ale mám už druhé. No a gulôčkový antiperspiračný dezodorant Activell Pure Care, bol za dobrú cenu len 1,50€ tak som si ho kúpila. S guličkami som viac spokojná ako so sprejmi a s týmito konkrétne zvlášť, už som mala strieborný z tejto rady a bol fajn.
♥K.
Gate 9,98€


Guľôčkový antiperspiračný dezodorant Activelle Pure Care- Oriflame
Cena- max 4€


 Sérum na mihalnice Hyper Stretch- Oriflame
Cena- max 6€
Špirála Wonderlash Festive- limitovaná edícia- Oriflame
Cena- max 7€

No comments:

Post a Comment