9 February 2014

TAG

Po dlhšej dobe som si pre Vás pripravila TAG, tentokrát o nechtoch a lakoch na nechty! :) 


1. Koľko lakov na nechty vlastníš?
 Momentálne mám 11 lakov na nechty :)

2. Ktorá je tvoja obľúbená značka lakov na nechty?
Obľúbenú značku nemám ,ale som spokojná s lakmi na nechty od AVONu.

3. Aký lak máš na nechtoch teraz?
Práve prebieha u mňa lakovanie nechtov :D a budú modré ( Avon- Artic water) a pravý prsteník bude ako vždy iný- teraz zlatý (Avon- Golden vision).

4.  Dostala si niekedy ako darček lak na nechty? Ak áno napíš ten najlepší a kedy to bolo...
Laky na nechty si väčšinou kupujem sama, ale keď som bola malá dostávala som laky od mamy aj od tety. Pamätám si, že raz na Vianoce som dostala lak na nechty od mamy a k tomu aj lesk- bola to séria, nejaká dievčenská kolekcia od Oriflame. Bolo to pekné :)

5.Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?
Bolo by to niečo jedinečné a zaujímavé no pritom jednoduché. Nepáčia sa mi totižto aplikácie na nechtoch ako rôzne lepky, kamienky a pod. Takže by som asi vsadila na čaro farieb.


6. Ktorý lak je tvoj obľúbený?
Avon- pastel pink alebo červená klasika.


No comments:

Post a Comment