1 February 2014

How to clean gold and silver?/ Ako vyčistiť zlato a striebro?

Už skoro mesiac sa odhodlávam ísť do niektorého zlatníctva dať si vyčistiť moje zlaté a strieborné šperky. Určite máte aj vy podobné starosti so zachádzajúcimi šperkami. Dnes som sa ale rozhodla, že si ich skúsim vyčistiť sama. Našla som si na internete skvelý tip a vyšlo to! S radosťou sa s Vami o tento nápad podelím- Pripravte si hrniec s vodou, kus alobalu a lyžičku soli. Soľ, vodu a alobal spolu so šperkami dáme variť do hrnca na približne 15 minút (ja som ich tam mala skoro hodinu, lebo som na ne zabudla :/. ale nič sa nestalo :) ) Potom šperky z vodného kúpeľa vyberieme, opláchneme v čistej vode, vysušíme a vyleštíme, aby na šperkoch neboli stopy soli.
Teraz sa už Vaše ozdoby určite krásne lesknú ako nové ! 
♥K.

No comments:

Post a Comment