6 January 2014

TAG

♥K.

1. Prečo si si vytvrotila blog?

Pretože ma baví blogovať. A teší ma, keď sa to páči aj ostatným.

2. Akú farbu miluješ?

Všetky možné. V poslednej dobre ulietavam na bielej a čiernej.

3. Čo nerada robíš?

To, čo iný odomňa očakávajú.

4. Akú hudbu rada počúvaš?

V tomto mám široké spektrum obľúbenej hudby. Dub- step, rap ale momentálne sa mi najiac páčia hity z rokov 70. ,80. a 90. :)

5. Máš domáce zvieratko?

Mám ich viacero :)

6. Miluješ nákupy?

Samozrejme, zbožňujem ich! Síce som po tom poriadne unavená, ale stojí to zato. Poriadne sa pri tom odreagujem.

7. Nosíš rada dlhé alebo krátke šaty?

Šaty veľmi nenosím, ale keď tak, tak krátke. Dlhé som mala len na stužkovej :P

8.  Čo si predstavuješ pod pohodlným outfitom?

To je relatívne. Každý považuje za pohodlné niečo iné. Ja sa pohodlne cítim v teplákoch a tričku.

9. Máš rada sladké?

A ešte ako! Nerobí mi problém na posedenie zjesť 100g čokoládu.

10.  Tvoj naobľúbenejší outfit?

Akýkoľvek letný :)




No comments:

Post a Comment