4 January 2014

TAG

Tento tag obsahuje 10 otázok, ktoré sa týkajú všetkého možného. Milujem písať tagy :P
♥K.

Prečo si začala blogovať?
Pretože som sledovala a stále sledujem fashion blogy. Milujem módu a všetko okolo toho. Tak som si povedala, že si založím blog. Aj som si založila, ale nevedela som, čo tam písať :P Tak sme sa so Zuzkou dohodli, že si založíme spoločný blog a pôjde to jednoduchšie. A aj ide. Ja som tu chcela pôvodne pridávať outfity, ale keďže to je veľká zodpovednosť a nieje to také jednoduché, blog sa zmenil na lifestylový blog. Proste blog o našom každodennom živote. 

Ktorá kozmetika je pre teba najlepšia a prečo? 
Nemám jednu značku, ktorú výhradne používam. Dekoratívnu kozmetiu používam väčeinou od Oriflame alevo Avonu, sem- tam MissSporty a iné. Vlasovú kozmeztiku používam aká príde len nech je kvalitná. Telovú väčšinou Oriflame. Na odličovanie Dermacol alebo Bio Cannabis.
.
Z akých darčekov máš najväčšiu radosť?
  To je jedno aký je to darček, len nech je to PREKVAPENIE!
Keby si si mohla priať jednu vec, aká by to bola?
Mať na účte neobmedzený počet €, ktoré budú pribúdať a pribúdať... Potom by som si kúpila to, čo chcem. Ale nie nemateriálne. 

Zverila si sa svojmu chalanovi, že bloguješ, alebo si si to nechala ako tajomstvo?
Nevie o tom. Možno sa to raz dozvie, ale takto je to asi lepšie :D Keď sa ma minule pýtal, že čo robím, povedala osm mu, že pozerám blogy. On nevedel ani čo to je :D  

Čo by si na sebe zmenila a prečo?
Veľa vecí. 

Aký máš názor na tetovanie a piercing? Vlastníš aspoň jedno a z akého dôvodu? 
Páči sa mi to! Treba ale poznať mieru. Mám piercing a chcem aj tetovanie. Prečo? Lebo sa mi to páči, predsa!!

Aký máš názor na plastiku?
Prostý- keď to niekto chce a pomôže mu to zvýšiť sebavedomie, tak prosím. Plastiku nosa by som brala aj ja. Prečo nie? Treba ale opäť poznať mieru.

 Kúpiš si radšej jedno značkové tričko za xxx peňazí, alebo viac tričiek od Vietnamcov?
Od Vietnamcov rozhodne NIE! Ale určite si nekupujem luxusné oblečenie. Nemám ani začo, ani prečo. Je to zbytočné. Keby zarábam, som staršia a mám peniaze, tak by som vrazila do kvality, momentálne vrážam do kvantity. :D

Dokážeš si predstaviť život bez kozmetiky?
Určite nie. Bez dekoratívnej možno aj áno, ale bez krémov a ostatných vecí, ktoré sa týkajú starostlivosti o telo, vlasy a pleť si život neviem predstaviť.
 
 

No comments:

Post a Comment