2 January 2014

TAG

Tento TAG je zameraný na kozmetiku a všetko okolo nej. Dúfam, že sa Vás bude páčiť!
♥K.

1. Ako často si za deň čistíš pleť?


Iba večer, špeciálnym mydlom+ čistiacou vodou a tonikom v jednom. Ráno si pleť len umývam studenou vodou. Čo je vraj veľmi prospešné pre pleť, no mala by som si aj čistiť, žiaľ, nerobím to.

2. Aký máš typ pleti?


Zmiešaná, problematická. V lete mastná v zime suchá a citlivá. Katastrofa! :D Ale už sa mi trochu upravila, v minulosti ma trápilo aj akné.

3.Ktorý produkt momentálne používaš na odlíčenie/čistenie pleti?


Momentálne používam BIO odločovač s výťažkami z konope/ BIO Cannabis, je príjemný a jemný, som s ním spokojná. Mám ho prvýkrát a asi ho budem používať aj naďalej. Som s ním spokojná. Je dosť veľký za skvelú cenu! V minulosti som používala odličovače od Dermacolu, ktoré sú veľmi dobré a tiež ich odporúčam. Čo sa týka čistenia pleti- používam čistiaci gél a tonikum v jednom od Oriflame Pure Nature s výťažkami z čajovníka na mastnú pleť.

4. Používaš peeling?

Nie, kvôli typy pleti nemôžem. Aj keď, možno by som už aj mohla :P A telový tak isto nepoužívam.

 5. Aký pleťový krém momentálne  používaš?

Momentálne od Oriflame Optimals for oil skin.

6. Máš pehy?
Zopár áno, ale v pohode sa dajú prekryť.

7. Používaš očný krém?

Niekedy, vzhľadom k môjmu veku mi to ešte netreba. Ale používam len jemný upokojujúci očný gél , ktorý hydratuje a vyživuje. Nieje obmedzený vekom.  Je od Oriflame Essentials a stojí pár šupov  :P

8. Aký make- up momentálne používaš?
Momentálne od Oriflame GiordaniGold na zjednotenie farebného tónu pleti. Som spokojná s Oriflame make- upmi.

9. Aký máš farebný tón pleti?
Taký stred. Ani svetlá ani tmavá- medium.

10. Čo si myslíš o umelých riasach? Používaš ich?


Mala som ich minulý rok na plesoch. Nepoužívam ich, vtedy som ich mala prvý a posledný krát. Mám svoje prirodzené mihalnice dlhé, takže mi to netreba. Ale kto má krátke, nech si ich dá. Pekne to tvaruje oko ,ale vidno, že sú umelé.

11.Vedela si, že by sa špirála mala meniť každé 3 mesiace?
Viem o tom. Ale mne aj tak tá špirála dlhšie ako 3 mesiace nevydrzí, takže mi je to jedno :D

12. Akú značku špirály momentálne používaš?
Opäť Oriflame :D Mám ich ale viac- MasterCurl, Volume Build a Giordai Gold Lash Panorama.

13. Používaš podkladovú bázu pod make-up?

Áno, ale nie vždy.

14. Používaš podkladovú bázu pod očné tiene?

Nie, keďže aj tiene používam raz za rok.

15. Myslíš, že vyzeráš dobre aj bez make- upu?

To ja neviem :P Ale už to maľovanie pomaličky obmedzujem na minimum. Ale aspoň nedostatky sa snažím zakryť, keď idem ,,medzi svet''.




No comments:

Post a Comment