12 January 2014

Ples v opere 2014- róby

Ktorá róba sa Vám páčila najviac? U mňa sú víťazky tri- Andrea Heringhová, Lucia Hablovičová a dermatologička Alena Pallová. Avšak, čo mňa prekvapilo, bolo to, že na plese bolo veľmi veľa čiernych alebo naopak svetlých rób. Žiadne farby rsp. len málo. Ale nevadilo mi to.
♥K.

Andrea Heringhová- modelka
Nádherná róba. Aj keď bola celá čierna- rozhodne nebola nudná. Nemám rada kožušiny, ale v tomto prípade mi to vôbec nevadí. Tlieskam jej . Pre mňa, ako som už spomínala vyššie, jedna z troch najkrajších rób večera.

 Petra Ficová- fotografka
Milé princeznovské šaty. Jemný make up, krásna kabelka. Jednoduché ale nie nudné.

 Sisa Lelkes- Sklovská-speváčka
Pekné šaty, krásny účes, nádherný prsteň. Sisa sa ,,pochlapila'', fakt veľmi príjemný outfit. Aplikácia na krku ani nemusela byť ale je to s ňou zaujímavejšie.
 Silvia Lančaričová, manželka organizátora plesu Pavla Lančariča
Čipka je IN! tejto pani veľmi svedčí. šaty ozvláštnila opaštekom. Milé, jednoduché a pekné. 
 Lucia Hablovičová- exriaditeľka Miss
Nádherné šaty. Takisto jedna z troch naj- pre mňa. Zaujímavá sieťka cez tvár. Proste kreativita si tu našla svoje miesto a to sa mi páči!
 Bývalý hokejista Zdeno Cíger s partnerkou Xéniou
Na mňa sú tie šaty príliš veľa , tejto dáme pristanú. Krásne doplnky make aj vlasy.

Petra Marko- podnikateľka
Šaty pekné, doplnky aj make- up tiež, len neviem, kde si nechala kabelku. Ale účes by som si na jej mieste dala urobiť foremnejší- takto to vyzerá ako keby zabudla ísť ku kaderníčke.
 Simona Bubánová- podnikateľka
Simona oživila šaty bielym golierikom. Ale už by som v tomto prípade ,,nešla'' do takých výrazných náušníc, skôr by som volila jemnejšie. Inak pekné.
 Alena Pallová- dermatologička
Dámy a páni, predstavujem Vám najkrajšiu róbu z najkrajších. Kráľovná plesu. Takto má vyzerať princezná. Niet čo vytknúť!
Andrea Cocherová, riaditeľka Plesu v opere
Peplum sa nosí. No vadia mi tam volánikové rukávy. Krásne náušnice a jednoduchý make up a účes môžu byť!

 Dagmar Hubová, manželka herca Martina Hubu
Modrá farba pani hubovej pristane. Myslím, že sa predviedla ako pravá dáma a nevila zbytočné gýčoviny. Vsadila na klasiku- no zaujímavú a oplatilo sa.
 Gabriela Drobová- riaditeľka Fashion TV
Krásne šaty. Nemám čo vytknúť. Make up, účes a ostatné doplnky sú na výbornú.
 Lucia Barmošová- moderátorka
Myslím si, že krajšiu moderátorku plesu sme tu už dávno nemali. Prekrásne šaty, šperky ,účes ,vizáš... bola nádherná.
 Eva Černá- ombudsmanka
Neviem prečo, ale pripomína mi ľadovú kráľovnú. Nemám rada tortové šaty, no toto je taká iná torta. Proste sa mi to páči, aj farba je zaujímavá. A chválim clutch!
 Jana Lieskovská- herečka
Myslím si, že šaty sa jej hodia. Celé je to pekné, vkusné. Ale ona sa mi proste nepáči. Ten make- up ju zostaruje či čo.
 Adriana Kučerová- operná speváčka
Milé :) Krásne šaty pre krásnu budúcu mamičku.
Zlatica Puškárová- moderátorka
Pekné metalické topánky. Aj šaty sú fajn. Páči sa mi to.
 Katarína Mňahončáková, manželka herca Martina Mňahončáka
Tu sa už nudím. Aj účes je zlý- ako pre 5 ročné dievčatko, nehodí sa na ples, podľa mňa.
 Iveta Malachovská- moderátorka
Ona by si už asi rázporky mohla odpustiť. Farba jej ale pristane. Vrch šiat ju zbytočne zväčšuje ešte viac.
Katarína Lesková, partnerka politika Juraja Drobu
Chcelo by to veľký šperk na krk, alebo brošňu. náušnice, čokoľvek. Chýbajú tomu doplnky. To je škoda, lebo šaty sú pekné.

No comments:

Post a Comment