30 January 2014

New in

AHOJTE!!!
V prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť za to, že sa Vám v poslednej dobe ozývam pomenej- je to preto, lebo v škole máme toho celkom dosť, no vždy sa snažím nájsť si čas aj pre blog. Tieto dni som chorá, nechodím do školy, tak sa snažím dobehnúť zameškané :) Zajtra nám budú rozdávať polročné vysvedčenia, tak ako ? Dúfam, že známky budú čo najlepšie :)
A teraz k new in. Snažím sa šetriť, takže sa snažím kupovať čo najmenej vecí, aj keď neviem či mi to vydrží.  Jar sa blíži, do obchodov sa dostávajú nové kolekcie- to nieje nič pre šetričov :D Blúzka aj clutch sú z NewYorker -a vyšli ma po 9,95€ ,obe veci sú výpredajové, takže prvý úspešný krok k šetreniu som už podnikla :D A rozkošné rukavičky (NY) stáli len po 1€. Z kozmetiky mi pribudol len sprchovací krém z Avonu Cocoon Winter a musím povedať, že je božský, krásne vonia a vyživuje pokožku, pre zimu ako stvorený. Ďalej som si kúpila odlakovač z Oriflame, bola som s ním spokojná už aj minule, no podľa mňa by za tú cenu mohol byť aj väčší :/ Z Avonu som si tiež objednala aj masku na vlasy s marockým argánovým olejom- je výborná, najmä spolu v kombinácii s olejom a šampónom z rovnakého radu. Už som potrebovala skrotiť moje kučeravé vlasy a nič som v drogérii nenašla, len túto masku na vlasy od Balea, je lacná, stále len niečo okolo 2€ a je lepšia ako spomínaná maska z Avonu. Takže ju budem používať asi stále.
Tak majte krásny deň ešte !!! :)
Kiss...
♥K.


-




No comments:

Post a Comment