6 January 2014

New in

Ahojte!!!
Tak ako som sľúbila nové New in pridávam až po Vianociach. Ako som už spomínala, boli sme 27. decembra na nákupoch v Žiline. V obchodoch bolo milión ľudí, veľké zľavy, samé veľké veľkosti a tak som si odtiaľ odniesla len jedny rifle z H&M. Ale som s nimi spokojná, sú fajn ! :) Chcela som síce nejaké z vysokým pásom, také som ale nikde nenašla, samozrejme. Mali jedny v Tally- weijl ,ale keď som si ich skúsila - fuuha, katastrofa! Tieto sú ale aj tak dobré :) Včera som bola len u nás a kúpila som si fajn tielko v NewYorkeri- celé sieťkované, takže ideálne na leto :D - je január, prečo nekupovať tielka? Aaaa ešte som si kúpila v Gate nadkolienky, rozkošné! Tie mi spravili asi najväčšiu radosť. V Deichmanne som si kúpila čižmy- úúúplne iné ako som si predstavovala a aké som hľadala, ale aspoň mám konečne topánky k mojej zimnej parke, ktorá už chúďa druhý rok visí v skrini, lebo si nemám k nej čo obuť. Do teraz sa neviem rozhodnúť či sa mi páčia alebo nie... Chcela som k nej pôvodne ,,bagandže'', ale necítila som sa v tom dobre :/ Z kozmetiky mi pribudol len make- up. Je ale dokonalý- ľahučký, perfektne kryje, zanecháva pleť jemnú, nemal by upchávať póry, aj vydrží dlho- jednoducho dokonalý make- up za dobrú cenu! :) 

Prajem Vám ešte príjemné prežitie prázdnin a  dokonalý štart do pracovného týždňa!
♥K.

 Make- up Perfect Fusion - ORIFLAME
 Deichmann
 Podkolienky- Gate/ Tielko- NewYorker

Rifle- H&M/ Tričko- NewYorker

No comments:

Post a Comment