31 December 2013

TAG

Opäť tag. Tentokrát taký, aby ste ma spoznali bližšie. Hoci mám Blog už rok a pol, stále o mne možno veľa vecí neviete. Tag je z tej istej stránky ako aj tag-y predchádzajúce.
♥K.

1.Sú tvoje vlasy od prírody rovné alebo vlnité?
Kučeravé :)

2.Farbíš si vlasy často a ako často chodíš ku kaderníčke? 
Vlasy si už nefarbím ale farbila som si. No prišla som na to, že prirodzená farba je najlepšia. Ku kaderníčke chodím raz do roka a to do slova a do písmena. Len podstrihnúť zničené končeky.

3.Nosíš každý deň taký istý účes alebo ho striedaš?
S mojimi kučeravými vlasmi nosím každý deň rovnaký ,,účes'' maximálne si ich vypnem do drdolu. Na žehlenie nemám čas a nehce sa mi to.

4. Robís si manikúru a pedikúru doma alebo chodíš do salónu?
Sama.

5.Ako často meníš laky na nechty?
Nechty si lakujem väčšinou každú nedeľu. Vždy nejakou inou farbou. Laky na nechty si kupujem dosť často. Baví ma meniť si farbu nechtov.

6. Lakuješ si nechty na nohách aj v zime alebo len v lete?
Všetky nechty si lakujem po celý rok.

7. Ako dlho sa maľuješ?
Podľa toho, či sa chcem namaľovať viac alebo menej výrazne. Na bežný deň sa maľujem tak 10-15 minút.

8. Líčiš si najskôr oči alebo si najskôr nanesieš make- up?
Oči si líčim vždy až na záver.

 9.Zbieraš make- up alebo kupuješ len to, čo potrebuješ?
Nezbieram. Je to podľa mňa hlúposť a vyhodené peniaze. Aj keď, občas si kúpim nejakú hlúposť, ktorá ma zaujme. napr. farbená špirála či linka.

10. Ako často nosíš umelé mihalnice?
Nenosím ich. Mala som ich spolu asi 3x.

11. Líčiš sa každý deň?
Podľa okolností.

12. Líčiš sa aj v prípade, keď si celý deň s rodinou?
To nie. Ale pokiaľ ide o nejakú väčšiu oslavu tak sa upravím, ale nepreháňam to.

13.Vyšla by si niekedy na ulicu bez make- upu?
Podľa toho na akú ulicu. U nás na ulicu áno. Ale niekde do mesta nie.

14.Koľko drahých výrobkov doma vlastníš?
Tak to teda neviem. Slovo ,,drahé'' je véééľmi relatívne. V kozmetike si ale skär potrpím na kvalitu ako na to či to je lacné alebo drahé.

15.Plánuješ si denne čo si oblečieš?
Tak to si teda plánujem. Každý večer pred spaním si nachystám veci na stoličku. Keby nie, tak ráno nestihnem autobus :D 

16. Ako často striedaš kabelky?
Málo. Mám tak jednu až dve, ktoré nosím do školy až kým sa totálne nezničia. Potom si kúpim ďalšiu. A ke´d nejdem do školy nosím malu kabelku- clutch, len do ruky, to mi vyhovuje. Alebo nenosím žiadnu. Kabelky ma veľmi neberú. 

17. Kedy vstávaš a o koľkej chodíš spať?
Ke´d idem do školy vstávam medzi 6-6.30, podľa toho, či mám nultú hodinu alebo nie. Spať chodím medzi 22- 23 cez školu aj cez voľný deň. Cez voľný deň ale vstávam okolo 9 :) .

18.Ako často a čo cvičís?
Na telesnej :D Ale občas ma chytí mánia a cvičím si aj doma, ale fakt len občas- v lete vytiahnem korčule. Drobievam drepy a takéto prkotiny len :D Cvičenie nieje pre mňa proste- nebaví ma to a nudí, ďalšia vec je, že nevládzem. No keď už nie je moja postava podľa mojich predstáv, tak sa zapriem.

19. Praváčka alebo ľaváčka?
 Praváčka :)

20. Koľko meriaš?
163 alebo 164. Vyhovuje mi to. Aspoň si môžem dať aj milion centimetrové opätky a vyzerám ako človek.

21.Koľkými jazykmi hovoríš?
Po slovensky :D , myslím si, že aj česky viem celkom obstojne. Anglicky, hoci keď príde na vec a ja mám začať hovoriť po anglicky ,je to viac než strašné a 4. rok sa učím po nemecky, no neviem ani zaťať. 
22. Koľko máš zvierat?
Fúúha, strašne veľa. Ale ani nie tak ja, ako môj ocino. Máme asi všetky druhy zvierat. Psy, mačky, rybky v jazierku, andulky, kanáriky, zajace, papagáje......

23. Čítaš komentáre na blogu?
Samozrejme, každý jeden.

24. Vedieš si zoznam o produktoch, ktoré chceš vyskúšať?
Nie.

25. Ako si prišla na názov tvojho blogu?
Jednoducho- zakladali sme ho dve. Takže to vzniklo z našich mien. By- od ZuuJ.-Zuzka & Katryna-ja.  


No comments:

Post a Comment