28 December 2013

TAG- This or that?

Túto rubriku určite poznáte z viacerých blogov. Ja som sa inšpirovala blogom http://werushberry.blogspot.sk . Ide tu o to vybrať si jednu z dvoch vecí, ktoré ja preferujem a prečo tú vec preferujem.
♥K.

1. Bronzer/Lícenka?
Ani jedno. Nepoužívam nič. No keď už tak, asi skôr lícenka.

2. Linka/Riasenka?
Samozrejme, že linka dokáže vytvoriť krásne očká, ale riasenka je riasenka. Bez tej sa ja nepohnem ani na krok. Zvlášť preto, že mám dlhé mihalnice, no bez riasenky ich takmer ani nevidno, pretože sú svetlé.

3. Make-up/Korektor?
Pižívam make. up aj korektor, no viac preferujem make- up. Keďže dobrý make- up dokáže nahradiť aj korektor.
 
4. Neutrálne/Farebné očné tiene?
Očné tiene nepoužívam vôbec, no keď už tak neutrálne. farebne vytieňované oči sa mi vôbec nepáčia.

5. Štetce/Hubky?
Hubku nepoužívam vôbec a štetec len na púder- ktorý tiež používam len málokedy :P
 
6. Dlhé/krátke nechty?
Ja nosievam prevažne dlhé, až kým sa mi nepolámu. Potom ich ostrihám ,ale nie na veľmi krátku dĺžku. Myslím si, že je jedno či sú nechty krátke alebo dlhé, len nech sú pekne upravené a čisté, nepoobhrýzané!!
 
7. Umelé/prirodzené nechty?
Jednoznačne prirodzené nechty, aj keď nie každý má to šťastie mať prirodzene pekné nechty. Ale tak radšej by som na ich mieste uvažovala o tom, ako nechty spevniť a ošetriť. Za každú cenu by som nešla do gélových, ktoré ich ešte viac zničia. Aj keď naoko možno budú vyzerať pekne. Defacto pekné gélové nechty nevie urobiť každá manikérka.

8. Telové mlieko/maslo?
Maslo som ešte nemala a ani mlieko. ja používam telový krém.

9. Tepláky/Rifle?
To je ťažké, pretože nie na každú príležitosť sa hodia tepláky a nie na každú príležitosť sa hodia rifle. Doma nosím tepláky. Von rifle. Ale tiež nie veľmi často maximálne jeden- dvakrát do týždňa. Necítim sa v nich pohodlne. radšej si dám sukňu alebo legíny.

10. Šatky/Čiapky?
Nič z tohoto ja nenosím :D Ale už keď tak tak v zime si dám niekedy čiapku :P šatku si vždy len kúpim, párkrát- kým je nová si ju dám a potom už len stojí v skrini a nosí mi ich mama.

11. Dlhý/krátky rukáv?
Jednoznačne krátky rukáv. Aj v zime :P V škole máme strašnú zimu, no mňa to aj tak nezastaví dať si krátke tričko. Samozrejme nosím aj dlhé rukávy, ale v krátkom sa cítim lepšie. BUĎ LETO!

12. Bodky/Prúžky?
Prúžky. Ale to len preto, že nič bodkované nemám :( No veľmi chcem- nejaké letné šatočky
13. Drdol/Cop?
Drdol už len preto, že mám kučeravé vlasy a z toho moc cop dobre nevyzerá :P Kým som mala rovnejšie vlasy nosila som skôr cop. Ale to už bolo véééééľmi dávno.
 
14. Lak/Gél na vlasy?
Opäť ani jedno :P Vlasy nechcem príliš zaťažovať, preto nepoužívam nič takéto. Keď tak, tak skôr vosk alebo tužidlo. Poprípade ten lak. Ale gél určite nie. Aj preto, že mám dlhé vlasy a gél je skôr pre krátke.

15. Krátke/Dlhé vlasy?
Dlhé! Ale kto chce byť super cool tak krátke. No mne sa aj tak viac páčia dlhé, no je to veľmi individuálne. Niekomu sa viac hodia krátke alebo sa v nich cíti viac komfortne.
 
 

No comments:

Post a Comment