29 December 2013

TAG: Christmas+ What were your Christmas and weekend?

Ahojte!!
Aké ste mali Vianoce a ako víkendujete? Moje sviatky boli také ako všetky predtým a nebola by som nahnevaná , keby trvali dlhšie.Defacto Vianoce u nás Vám priblížim aj v nasledujúcom TAG-u , ktorý som si ,,požičala'' z toho istého blogu ako aj TAG minulý. A čo povianočný víkend? U mňa teda nič moc, klasika.  Lúskam Elle a Evu, hoci som si sľubovala, že sa aj čo- to poučím :P no nejako sa mi do toho nechce :( V piatok sme boli v Žiline na nákupoch. Zľavy majú síce dobré, no samé veľké veľkosti, takže nakoniec som si kúpila len jedny rifle v H&M- ku . Ale aspoň sme mali výlet.Zajtra pôjdem pochodiť aj obchody u nás a snáď niečo nájdem.
Majte sa krásne.
Kiss.
♥K.

1. Aký film je v období Vianoc Tvojím obľúbeným?
Česko- slovenská klasika. Perinbaba- túto rozprávku mám rada. Vždy pri nej plačem :P Ošúchaná Popolulška(Tři oříšky pro Popelku) ma ale až tak neberie, no pozriem si ju. Milujem aj Sokoliara Tomáša a Pelíšky. A slávneho Mrázika zase prepínam, nemám tú rozpávku rada, je mi z nej nejak divne :P
2. Akú vianočnú pesničku máš najradšej?
Ťažká otázka.. Mám rada veľmi veľa vianočných piesní a každý rok mám najradšej inú :D Milujem slovenské, anglické aj české. Tento rok som asi najviac fičala na Bans Aid 1984- Do they know is Christmas. Milujem aj Wham- Last Christmas.
3. Aká je tvoja obľúbená vianočná farba?
Vianočná farba? :D Ja neviem... červená ,zlatá- to sú pre mňa vianočné farby. No tento rok inklinujem k bážovej a bielej.

4. Je Štedrý večer. Zostaneš vo svojom pyžame/domácom oblečení alebo sa pekne a spoločensky oblečieš a upravíš?
V pyžame som len doobeda :P potom sa prezlečiem do domáceho. Pred večerou sa okúpem a pekene oblečiem. A to celá rodina. Neviem si predstaviť jesť štedrú večeru v domácom...

5. Otváraš svoje darčeky ráno alebo večer a o koľkej?
Samozrejme, že večer. Hneď po večeri upraceme riad a stôl z večere z obývačky a rozbalíme si darčeky. Sme na Slovensku , nie v  Amerike, aby sme si darčeky rozbaľovali ráno.
6. Upiekla si niekedy chalúpku z perníkov?
Nie, aj keď sa mi to veľmi páči. Celkovo sa mi perníky  rsp. medovníky veľmi páčia a voňajú, no nechtia mi. A ani v celej rodine moc ,,nejdu'' .Tak ich jednoducho nepečieme.

7. Čo robíš cez vianočné prázdniny?
Jedno veľké NIČ. Maximálne chodievame na prechádzky a na návštevy:)

8. Mala nejaké vianočné prianie?
Aby som bola s tými, ktorých mám rada.
9. Aká je tvoja obľúbená vianočná vôňa?
Asi táká, ktorá mi pripomína Vianoce. Čiže vôňa škorice, pomaranča, mandarinky, punču, koláčov,čokolády...
10. Aké je tvoje obľúbené vianočné jedlo/pochúťka?
 Vianočná kapustnica a opekance aaa koláčiky.
11. Spievaš doma koledy?
To ani nie, skôr len vianočné pesničky.

12. Držíš cez Vianoce diétu?
NIE.

13. Zapaľuješ františka?
Neviem, lebo ani neviem čo to je .


14. Postíš sa a vidíš zlaté prasiatko? 
Veru, ani nie.

15.Hráte doma na Ježiška?
Keď sme boli menší. Teraz to už asi nemá význam. Vieme, ako to je :P
16. Je vaša večera tradičná?
Tradičné je relatívny pojem, keďže v každom kúte Slovesnka je tradičné niečo iné. My začíname prípitkom- ja si dám vaječný koňak- domáci a ostatní hriatô, zjeme oplátku s medom, opekance, kapustnicu a nasleduje zemiakový šalát, ryba, údené mäso, rezne, klobásy, divina...
17. Pohádate sa doma na Vianoce?
Samozrejme. Ako každá poriadna rodina na Štedrý deň.






2 comments:

merypolock said...

Juuuj,ja sa teraz od obchodov čo najviac vzdiaľujem,mám pocit,že to tam je tými ľuďmi až príliš prepchaté,hh :) Ja mám tiež v pláne čítať Elle,keďže cez sviatky som sa k nemu nedostala.
**
merypolock

Katarína Kubíková- Zuzana Jaňáková said...

a vieš, že dobre robíš? Keby aspoň v tých obcodoch niečo mali, ale pokiaľ nemáš veľkosť minimálne L, tak si za tie ,síce super ceny, nič nekúpiš aj tak :/ A tých ľudí je tam tiež naozaj požehnane. Príjemné čítanie :) Niektoré články sa oplatia, aj ke´d nie všetky, bohužiaľ :/

Post a Comment