31 December 2013

Silvester 2013- Happy new year! / Štastný nový rok

Ahojte lásky!
Prajem Vám ten najkrajší rok 2014 a dúfam, že rok 2013 bol pre Vás tiež príjemný, plný len tých najlepších zážitkov a spomienok. Rok 2013 uplynul ani neviem ako. Vtipné je, že sa to zdá veľmi veľa ľudom, nie len mne.  Ale bol fakt krásny, taký, aký som si predstavovala. Lepší, oveľa , oveľa lepší ako minulý. Priniesol mi do života pozitívne zmeny a za to som vďačná. Budúci rok by mohol byť rovnako super ako tento. Želám to sebe aj vám. Aj blogu. Blogujem rada, nie pre sledovanosť a komentáre- za čo Vám samozrejme ďakujem! Ale blogujem najmä preto, že ma to baví a odreagujem sa. Občas zo seba proste potrebujem nejaké pocity dostať von, prostredníctvom tejto stránky to robím veľmi rada. Dobré dievčatá si píšu denník, tie zlé na to nemajú čas a ja blogujem!
A prajem si aby sa moja stránka dala na mojom PC zobraziť na Mozile alebo Chrome, ide len na Exploreri a na to ja nervy nemám!!! :(
Snáď som napísala všetko, čo som chcela, aspoň to najpodstatnejšie.
Krásny Silvestrer a štastný Nový rok!
Kiss.
♥K.





No comments:

Post a Comment