20 November 2013

New in

Opäť u mňa pribudli nejaké novinky. Hlavne z kozmetiky. Najväčšiu radosť mi ale urobili zlaté sandálky, ktoré som si kúpila na stužkovú z portálu topankovo.sk za 24,90€. Škoda, že sú mi trochu veľké :( ale sú božské, rozmýšľala som aj , že ich po stužkovej predám, keďže ich asi veľmi nevyužijem, ale bolo by mi ich ľúto :P Doplnky, ktoré vidíte sú tiež zo stužkovej, okrem náušníc. Tie som tam nemala, ale mala som svoje zlaté náušnice. Šaty a vlastne celkový outfit snáď uvidíte čoskoro, len čo nám fotograf doručí fotky ;) Už sa na ne tešíím :) Teraz späť k novinkám- ku kozmetike. V Avone bola novinka krému na ruky s parafínom- vianočná edícia, je fajn, dobre hydratuje, má dobrú vôňu a vyšiel ma len1€ tak som neváhala, nedá sa však porovnávať s tým s glycerínom, no aj tento je fajn :) Takisto som vyskúšala aj novinku- vianočnú edíciu balzamu na pery od Avonu s vitamínom E, pery sa po ňom lesknú a vyzerá, že dobre hydratuje, mal by byť vhodný aj do mrazov, tak uvidíme, snáď nesklame :) Laky na nechty od Miss Sporty mám rada už dlllho, sú lacné a celkom dobre kvalitné. No tento treba aplikovať aspoň v 4 vrstvách, aby mal požadovanú farbu ,inak je dobrý, mám ho na nechtoch už 5. deň a stále drží. Rúž na pery od Miss Sporty som si kupovala len na rýchlo pred stužkovou, keďže stál len 1,99€ kúpila som si hneď 2 odtiene. Červený a slabučko hnedý. farby sú krásne, len ten svetlý krátko vydrží a červený je veľmi mastný a otláča sa :/ ale za tú cenu aj tak dobre :P Tiene na oči, tiež od Miss Sporty ,sú fajn, jemnučká farba, ktorá mi ale vydržala celú noc, takže spokojnosť a tiež za cenu okolo 2€. No a ešte som objavila len za 3,40e BIO odličovač s výťažkami z konope, ktorý je bez parabénov a silikónov, je upokojujúci a regeneračný.
Tak toľko k novinkám.
Have a nice day!!
♥K.

prsteň- C&A 4,95€
náhrdelník- NewYorker 6,95€


sandálky- topankovo.sk 24,90€
Bio odličovač 3,40€
Krém na ruky s výťažkami z parafínu- vianočná edícia- Avon care 1€
Balzam na pery s vitamínom E - vianočná edícia- Avon care 2€
Lak na nechty- Miss sporty- 1,49€
Rúž- Miss sporty 1,99€
Očné tieňe- Miss sporty 1,99€

náušnice- Gate- 2,98€ - sorry for quality

No comments:

Post a Comment