20 October 2013

New in

Milujem si lakovať nechty, takže opäť mi pribudol lak na nechty Nailwear pro+ od Avon v odtieni Golden Vision- je úžasný. No a keďže paradoxne o nechty sa nejak zvlášť nestarám, tak som si konečne zaobstarala aj posilňujúci lak na nechty od Oriflame. Pri mojom šťastí sa mi všetky polámu rovno pred stužkovou, tak hádam mi to pomôže ;) ďalej som si objednala novú špirálu od Oriflame - Master Curl, je dobrá, len by sa na kefku mohlo zachytiť viac farby, inak vytáča celkom v dobre. Vysúvateľná ceruzka od Oriflame je proste najlepšia! teraz bola iba za 2,20€ tak som neváhala, skúsila som podobnú u konkurencie (Avon), ale nebolo to ono :P A z Avon som si ešte objednala vyživujúcu masku na vlasy s výťažkami vaječného žĺtka a kvasníc. Neviem, veľkú zmenu som ale na vlasoch nezbadala.
♥K.

 Posilňujúci lak na nechty 7ml- Oriflame max 5€
Špirála Master Curl 8ml- Oriflame max 7€
Vysuvateľná ceruzka na oči- Oriflame max 5,50€


 Lak na nechty Nailwear Pro+ Golden Vision- Avon max 5,50€



Vyživujúca maska na vlasy s výťažkom žĺtka a kvasníc Avon naturals- Avon max 4,30€




No comments:

Post a Comment