5 October 2013

New in

S make- upmi od Oriflame som veľmi spokojná, zvlášť s Giordani Gold. Tento som ešte nemala, ale je fajn, mal by sa prispôsobovať tónu pleti, len by mohol aj viac kryť :/ takisto aj očná linka v pere je výborná! Krásne a presne sa nanáša. V skrini mi pribudla nová košielka, pánska ,,flanelka''. Keďže ženské flanelky sú aj drahšie, ale hlavne zle strihané. Pánske strihy sa mi pri týchto košeliach viac páčia. Navyše káro je túto sezónu must have a flanel perfektne hreje. :)
Užívajte si ešte pekný slnečný víkend!
♥K.


Prispôsobivý krycí krém GiordaniGold ORIFLAME (ja mám odtieň NaturalBeige)- cena max.-15€
 Očná linka v pere ORIFLAME- cena max.-6€

Košela- NewYorker 14,95€



2 comments:

eR.Ka. said...

ja som ešte nemala žiadny make-up od oriflame, ale počula som že tieto giordani su obstojne :)
Zapoj sa do Giveaway :)

Katarína Kubíková- Zuzana Jaňáková said...

ďakujem za pozvanie do Giveaway! :) ....vieš čo, ja ich používam celkom rada, dajú sa kúpiť za super cenu a pritom sú božské, najlepší ale je spevňujúci- ja mám čerstvých 18 a používam ho už od 16, takže nieje len pre staršie dámy, perfektne kryje a takisto maskuje vrásky...tento, čo je v príspevku, sa mi zdá slabší, kvoli krytiu ale inak je dobrý :)

Post a Comment