11 July 2013

Summer reading


Včera bol naozaj nádherný deň, čo sa o dnešku povedať nedá. Tak som ho strávila na terase opaľovaním s knihou a novou Emmou v ruke. 50odtieňov sivej som z poličky vytiahla po dlhej dobe, s tým, že by bolo fajn, keby osm túto knihu konečne dočítala. Žiaľ, nedočítala som ju. Napriek všetkému, čo sa o tejto knihe hovorí, je to nenormálne sprostá kniha, ktorej dej okolo reality ani nešiel. I keď zo začiatku som ňou bola ohúrená, ale keď aj po 200 stranách sa tam stále točí o tom istom. Tak to nie. Nadšené z tejto knihy, podľa mňa, môžu byť jedine ženy, ktoré nemali v živote normálneho chlapa ani sex alebo dievčatá do 15 rokov. Poprípade aj naivky s IQ hojdacieho koníka. Takže, tak trochu som spravila aj vlastnú recenziu tejto (ne)podarenej knihy.
PS: Nech žije EMMA a jej Čierna zóna, lebo aj to je lepšie ako táto 300 stranová ,,biblia''.
Mávajte sa krásne.
Kiss.
♥K.



No comments:

Post a Comment