5 July 2013

New cosmetics

Keďže predávam Oriflame, väčšina mojej kozmetiky je práve tejto značky. Som s ňou celkom spokojná, ako sa hovorí : aké lacné, také vzácne. A keďže Oriflame je relatívne lacný, žiane zázraky ani nečakám, no napriek tomu je to celkom kvalitná kozmetika. Posledne som si objednala špirálu Volume Build (cena max.8€) a musím povedať, že lepšiu špirálu som ešte nezažila a to som ich už mala veľmi veľa, keďže so špirálami rada experimentujem. Túto som si kúpila už po druhý krát, pretože som s ňou bola nadmieru spokojná. Ďalej som si objednala tekutý korektor Studio Artist (cena max. 5 €). Doteraz som mala skúsenosť len s tuhými korektormi a tak som si povedala, že vyskúšam tekutý. Tento je perfektný- výborne kryje a naozaj zjednocuje farebný tón pleti tak, ako sľubuje.
Takže som spokojná. :)
♥K.


No comments:

Post a Comment