20 July 2013

LONDON!!!

Konečne som sa dostala k fotkám z môjho trip-u Paríž- Londýn. Je ich strašne  veľa tak som ich trochu preriedila.:) Teraz pridám fotky len z Londýna. Do tohto meste som sa zaľúbila. Ja nie som obdivovateľka veľkých miest, ale tá rôznorodosť, ktorá tu panuje je krásna. Aj v Paríži som sa stretla s rôznymi rasami a ľuďmi, lenže v Londýne som sa cítila slobodnejšia. V parku si chlapík v obleku len tak ľahol na trávnik aby si odpočinul, na ulici si tancovali  a nik na nikoho nepozeral či mal vyholenú hlavu alebo bol celý potetovaný či naopak extrémne slušný. Proste krása. Udržujú si svoju históriu a zároveň dávajú priestor novým veciam. Podľa mňa si v tomto meste každý nájde svoje a prajem vám zažiť atmosféru voľnosti, ktorú som cítila ja v tomto meste..... xoxo Zuú
 cestou necestou... :)



ranné posedávanie v parku


 Tower of London 





 telefónna búdka nesmie chýbať :P



tieto chutné taxíky sme stretali všade a boli naozaj krásne 

 Big Ben



 Lucka neodolala a musela dať foto s medveďom

 funny zrkadlá :) 




 keď sa v múzeu nudíte tak čo začnete robiť?? fotiť sa :)


 no aha kto sa so mnou odfotil :) 


 všímaj ten style :) 

 na nákupoch na Oxford street 





 Buckingham Palace

 ujovia s čiapkami :) 

 zas sme sa nudili 



 LONDON!! 

No comments:

Post a Comment