11 July 2013

Karl Lagerfel said.../ Karl Lagerfeld povedal...

Karla milujem, možno preto, že som večný rebel ako on...
♥K.

O diete
„Môj doktor, ktorý mi zostavil jedálniček, na mne zarobil. Napísal knihu a predal viac ako milión výtlačkov. V čom spočíva? Nejem cukor, pečivo a nedotknem sa ani syra. Jedlo je pre mňa ako rekvizita. Pozriem sa naňho a vidím kus plastu. A do plastu by ste sa zahryznňúť nechceli…“
O zdravom životnom štýle
„Sebeláska je nejzdravšia vec v živote.“
O práci
„Som taký upír. Vysávám inšpiráciu z iných ľudí.“
O nervozite pred prehliadkou
„Neprežívam žiadne ľudské emócie.“
O sebe a móde
„Som módny nymfoman, ktorý nikdy nedosiahne orgazmus.“
O svojom image
„Som karikatúra seba samého. A páči sa mi to. Funguje to ako maska a pre mňa tým pádom nikdy nekončí karneval.“
O deťoch
„Keď sa z detí stanú dospelí ľudia, naraz vypadáte starý. A to ja nechcem.“
O fajčení cigariet
„Keď som bol mladý, chcel som začať fajčiť, aby som bol ako matka. Zapalovala si jednu od druhej. Potom mi ale povedala: ‚Karl, máš škaredé ruky. A to je pri fajčení vidieť.‘“
O Coco Chanel
„To, čo rpbím, by Coco nenávidela. Musel som zbúrať hranice, ktoré nadstavila, a ísť dalej.“
O sestrách Middletonových
„Kate je pekná. Romantická kráska. To sa mi páči. Ale jej sestra, to už nie je ono. Nemám rád jej tvár. Msla by ss nechať fotiť len zozadu.“



No comments:

Post a Comment