2 June 2013

Good time...

Neviem prečo, ale vždy, keď Zuu napíše príspevok o tom, ako sa má, musím sa pridať aj ja :P Som hovniak, čo už. Ale teraz som to už mala v pláne napísať akôr ako ona, ale predbehla ma! :D Aj ja prežívam skvelé obdobie a úžasné je, že keď ho prežívam ja, prežíva ho aj Zuu a to máte vidieť v škole tie stavy! Tento týždeň nám naozaj šlo- všetci znudení z otrasného počasia len my dve a hokejisti sme si to valili ako na baterky. Dúfam, že pokračujeme aj od zajtra! :) Hoci, tiež keď sa zamyslím, nemám sa až tak fajn. Škola ide so mnou dole vodou :( ale musím to nejak vyklepať! Lenivosť je silnejšia ako ja. Ale inak prežívam fajn obdobie, je úžasné zaspávať a prebúdzať sa  s pocitom, že vás niekto naozaj ľúbi, a že ste na toho človeka čakali tak dlho. Najlepšie je, že by vám ani vo sne nenapadlo že to bude práve ON! Pretože nech som hľadala kohokoľvek JEHO určite nie! Láska je nevyspitateľná a nedá sa naprogramovať, že práve tu a teraz práve s tým alebo nie radšej s tým iným... čo ste? Mesiace sa trápiť a potom si uvedomiť- do pekla čo robíš? na čo čakáš? zbytočne sa trápiš a henten ťa má naozaj rád! Tak som to skúsila a je mi fakt fajn. Všetky moje problémy sa mi zrazu zdajú menšie a jednoduchšie :) Aj keď dnes ráno sa ma zmocnil pocit, či robím dobre. Či si to celé len nenahováram aby som zabudla a o pár týždňov sa zobudím a budem to ľutovať a on bude sklamaný... ale asi nie, snáď nie! Aj keď, ešte to nieje ONO, také ako by som hcela- z mojej strany.
Never mind, I am happy , I am in love and this is all!
♥K.


No comments:

Post a Comment