4 May 2013

PROJECT X PARTY- The best party for me

Pre mňa do teraz najlepšia party akú som kedy zažila, a to som ich už naozaj zažila dosť. Konala sa z utorka na stredu (30.4-1.5.2013) v RK. Bola som tu s úžasními ľuďmi (aj s ním), s niektorími som bola von prvý krát, aj keď z videnia sme sa poznali, ale bolo to ako by sme sa poznali od malička. MILUJEM ICH. Mám záväzok, že ešte minimálne na milón takýchto super akcii s nimi pôjdem, lebo iba kvôli nim tam bolo tak ako bolo. Pridávam pár fotiek :) Ale na tých fotkách niesú všetci :/ neviem prečo, ale viac fotiek som nenašla, ale fotili sme sa aj všetci :( .
♥K.

 Hľadajte maaa!!! :D
 Ksichty ako majú byť!
 Medzera ako má byť! Čo vám budem hovoriť? ksicht riadny :D

Medzera vyplnená ale nie na dlho...

Rozbíjačka! :D

No comments:

Post a Comment