2 March 2013

who am I?

Už osemnásť rokov sa túlam týmto svetom. Už osemnásť rokov patrím do nejakej spoločnosti. Už osemnásť rokov som, no stále neviem kto. Som optimista, ktorý vo svojom vnútri cíti, že všetko je zle. Som sangvinik, ktorému je všetko jedno a som extrovert, ktorý neprejavuje svoje city a myšlienky. Kráčam a neviem kde. Ale ja tak strašne chcem vedieť či mám odbočiť, či sa vrátiť. Mám ostať? Snažím sa vyskúšať čo najviac, aby som zistila kde patrím, no stále mám pocit, že som nevyskúšala nič a samozrejme nikde som sa nenašla. Milión kamarátov s ktorými sa smejem aj nesmejem.  Možno je to normálne veď mám len 18 ale prečo si mám teraz vybrať svoj smer? Životný smer. Asi som večné dieťa. A to je asi jediná vec, ktorú nechcem zmeniť. Jednoducho pôjdem rovno a keď sa objaví prekážka vezmem buldozér a zvalcujem ju. Pretože to som ja! Vždy bez chlapa, vždy sama pripravená každého objať a aj poslať kade ľahšie. Som debilček. Asi táto odpoveď mi bude musieť stačiť. Takže zas zajtra ráno, keď vstanem, pozriem do zrkadla nahodím svoj úsmev a dole schodmi sa ešte rozhodnem či budem všetkých objímať alebo kopať do zatku. ....xoxo Zuú



No comments:

Post a Comment