12 March 2013

just...


len tak si sedím, hudba znie a môj pohľad je zameraný na jeden bod na stene. Myšlienky blúdia a ja ich neviem zastaviť. Snívam s otvorenými očami dúfajúc, že niečo s toho sa stane skutočnosťou. V jednu chvíľu žijem na Uper Ist Side v New York-u a som úspešná podnikateľka ale uvedomím si, že to nestíham dosiahnuťv tomto živote pokiaľ nevyhrám športku a tak sa uskromním s predstavou podnikateľky na Slovensku. Avšak, donedávna som bola presvedčená, že chcem žiť pre iných a tak sa ocitnem v Sudáne pri deťoch ako hráme futbal. Slnko svieti a ja som tak slobodná. Takto to pokračuje ďalej a moje predstavi sa menia podľa toho aká skladba sa  pustí a podľa pocitov, ktoré evokuje. Cítim sa spokojne, kľudne a som nadšená...... v tom zvreští môj päť ročný brat, že mu mám pustiť rozprávku a ja sa precitnem. Znovu som 18 ročné dievča, ktoré nevie čo chce a má všetko pred sebou a znova moje vnútro naplní nespokojnosť so sebou a neistota..... Rýchlo púšťam Madagaskar, zalejem zelený čaj, pustím pokojnú hudbu, sadám si do kresla a znova môj pohľad padá na TEN bod na stene. Snívam, snívam a snívam ...keby sa tým dalo živiť som milionárka......xoxo Zuú

No comments:

Post a Comment