6 March 2013

I need LOVE

I L this song, I L this video, I L this text


Vždy pri tejto skladbe mám pocit zlomeného srdca a pritom už dlhšiu dobu sa mi nič také neprihodilo. Možno mi chýba láska, už mnou toľko spomínaná spriaznená duša. Je hrozné mať zlomené srdce, no možno by som to brala radšej ako stav v ktorom som teraz. A tak strašne dlho. Bolesť zlomeného srdca je hrozná ale je tu aspoň ten pocit, že som bola milovaná, že niekto nejakú dobu o mňa stál. Za tieto pochmúrne myšlienky sa ospravedlňujem, ale cítim to tak. Cítim sa skvele a zároveň hrozne. Som šťastné ale vnútro trpí. Smejem sa ale akoby som plakala. Znova sa prejavuje tá moja rozdvojenosť :). Potrebujem láska a pritom je jej okolo mňa množstvo. Chcem sa len tak bezstarostne a bezcieľne prechádza s Ním. Som romantik, ja viem, ale nejde o tú prechádzku ale pocity pri nej. Môžme kľudne pozerať tenis( čo mňa nesmierne nudí)ale so správnou osobou ja úžasné aj ticho, ktoré strávite spolu.Ja verím, že čo má prísť príde, takže musím len dúfať. Ktovie, možno zajtra v autobuse stretnem moju big love :) .....xoxo Zuú

No comments:

Post a Comment