4 March 2013

black sheep family

I´m black sheep and I know it. Snažila som sa zapadnúť do niekoľkých skupín, no nikde som nepadla, ako sa ľudovo povie, zadok na šerbel. Snaha zapadnúť niekde na silu niekedy núti ľudí stratiť vlastnú identitu, svoju individualitu. Sme aký sme a podľa mňa sa nemôžeme meniť len tak z vlastného rozhodnutia. Človek sa vyvíja on sa nemení. Je ťažké šlapať proti prúdu, no je smutné sedieť a nechať sa unášať niekým iným. Ja nešlapem proti prúdu. Strach, že sa utopím je väčší. Zároveň nesedím v cudzej loďke. Ja kráčam po brehu, a stretávam ľudí, ktorý sa unášajú ale aj kráčajú nahor. Neviem, ktorý sú šťastnejší. A neviem či som ja šťastná ale viem, že nechcem naskočiť na ničiu loď. Síce, keď som unavená na chvíľu sa zveziem. Jednoducho splyniem a dýcham v rovnakom rytme ako ostatný. ....xoxo Zuú 

No comments:

Post a Comment