26 February 2013

Sunshine!!!

Nádherné, krásne počasie, ktoré si so sebou odnáša každú depresiu a zlú náladu. To čo sa deje von je niečo úžasné! Hneď mám lepšiu náladu, vo vzduchu cítiť jar a nejaké znovuzrodenie prírody a všetkého, čo je okolo nás. A to, čo som uvidela v našej skalke ma proste potešilo- začínajú kvitnúť snežienky(tak skoro som ich nečakala ani ja :P)!!!Tie vám ale odfotím potom, keď už budú zakvitnuté, to je tak nádherný a nevinný kvietok, veď čo vám budem hovoriť... Ešte týždeň a budú krásne zakvitnuté no a snehu už tiež veľa nieje len na kopcoch, inak to mizne jedna radosť.Dokonca sa už aj maňušky(bahniatka)predierajú na svet.Tak čo tu ešte robíte??? Padajte von vítať jar!! :D Ani sa nenazdáme a máme tu Veľkú noc, ten čas strašne rýchlo letí, veď ešte nedávno sme oslavovali Vianoce. Pridávam vám sem aj nejaké fotky z dnešnej prechádzky, ktoré sú maximálne nepodarené :D , lebo Lesa (jeden z našich psov) sa dosť hýbala, tak je to také, hocijaké, ale nevadí!!! Pozdravujem vás, enjoy holiday.Kiss. ♥K.



No comments:

Post a Comment