7 January 2013

Podivuhodný príbeh Benjamina Buttona

Včera som úplnou náhodou zapla tento film a dostal ma.Narodiť sa starý a umrieť ako bábätko je  šialená  predstava, z ktorej až mrazí, ale celý film má taký ..mrazivý'' efekt, aspoň na mňa.A to, že sa to odohráva v minulosti to celé len podčiarklo.Taká hlúposť až z toho vzniklo niečo fakt silné a dobré.Myslím si, že Brad Pitt v hlavnej úlohe spravil svoje, možno s iným hercom by ma to až tak nebavilo. Skvelé herecké obsadenie, pozadie filmu, efekty,... Naozaj skvelá vec, neviem prečo som ho objavila až teraz, keď ten film má už 4 či 5 rokov.,, V každom políčku, v každej scéne je vidieť kus režisérovho podpisu a všetko má vo filme svoje miesto, i keď to trvá neskutočne dlho, pričom až v posledných 15 minútach dej emocionálne vyvrcholí, a konečne opodstatní to celé predchádzajúce gradovanie. V skoro nezvládnuteľných 150 minútach sa kamera neustále tvári len ako pozorovateľ Benjaminovho kuriózneho života a sleduje každý jeho „foresto-gumpovský“ krok v dejinách- vykresľuje jeho konfrontácie so životom a láskou- a znenazdajky sa ocitá v záverečných myšlienkach o živote a smrti.'' Pozrite si ho, odporúčam!!!!♥K.




No comments:

Post a Comment