22 January 2013

Ako sa starať o kučeravé vlasy?

Asi ste si už všimli, že aj ja mám tento typ vlasov, a musím vám povedať, že to vôbec nieje žiadna sranda!Dokonca to ani hocijaká kaderníčka nevie poriadne ostrihať, čo sa mi ,mimochodom, stalo aj minulý týždeň. Starostlivosť je tiež náročná, treba v každom prípade používať výrobky určené výhradne na kučeravé vlasy alebo proti krepovitosti, zbytočne ich príliš často nečesať, lebo sa rýchlo lámu, hlavne suché. Fénovanie, kulmovanie a žehlenie obmedziť na minimum! Mali by ste používať aj kondicionéry, masky, balzamy...Veľmi dobré sú oleje a výrobky, ktoré obsahujú oleje. Ja momentálne používam olej aj balzam od Avonu (obrázok). Šampóny mám veľmi rada Syoss alebo Gliss kur. Kučeravé vlasy vyzerajú veľmi pekne, ale len vtedy, keď sú upravené, inak vyzerajú otrasne, nezabudnite na to! ♥K.

 Šampón a kondicionér s marockým argánovým olejom - AVON


Starostlivosť o vlasy s marockým argánovým olejom- AVON
Balzam na vlasy s marockým argánovým olejom- AVON

No comments:

Post a Comment