2 December 2012

filmové poobedie

Medzi moje obľúbené činnosti patrí pozeranie filmov. Priznám sa, že som dosť prieberčiví a radšej nepozerám nič ak to nie je dostatočne kvalitné. Teraz to vyznelo akoby som sa považovala za profíčku :) Ja jednoducho viem čo chcem a čo sa mi páči.
Dnes som nechcela riskovať a tak som radšej stavila na klasiku. Posledný mohykán nikdy nemôže nič pokaziť. Patrí medzi starší film, no v jeho prípade to na kvalite neuberá. Režisér, Michael Mann, odviedol skvelú prácu pri jeho tvorbe. Geniálne spojenie s krásnym prostredím, SKVELOU HUDBOU(najväčšie plus filmu) a dobrým výkonom hercov nemôže divákove pocity nehaď na pokoji. Film nepatrí medzi klasické romantické filmy. Je niečim výnimočný. Každý si tam nájde niečo čo ho strhne do deja. Nebojím sa vyhlásiť, že tento film začal úžasnú éru, kde sa do filmov dostáva veľká dávka pocitov a tvorcovia sa neboja spojiť film s kvalitnou hudbou. Jednu z hlavných úlohu na jeho veľkosti má aj Hans Zimmer, ktorý sa postaral o hudbu, ktorú pozná hádam každý z nás. A to nie len v tomto filme ale aj v iných ako napr. Gladiátor, Posledný samuraj, Madagaskar, Leví kráľ, Black hawk down..... a mnoho ďalších. Tieto filmy sa stávajú obľúbenými aj vďaka nemu.
 Láska, zrada, boj o život, morálka.... všetko v jednom filme. Toto je asi jediný film, ktorý si s otcom dokážeme pozrieť aj po 100krát.(v inom sa asi nezhodneme:)











No comments:

Post a Comment